تازه های سایت

29. اسفند 1395 - 9:18
همزمان با سراسر ایران
جشن میلاد حضرت زهرا (س) در باشت برگزار شد+تصاویر
بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از معنویت است، این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام فاطمه زهرا ( سلام الله علیها)، روز زن و روز مادر نام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، خوش آمدی به زمین ای شروع زیبایی، تو آمدی همچون باران های بهاری و بی مضایقه باریدی.

 

مهربان تر از همه باران ها، بهاری شدی که رسالت و امامت را به هم پیوند داد و شکوفه های اسلام را از هجوم بادهای تفرقه در امان نگاه داشت. تولد تو شبیه ظهور خورشید است، تو فقط مثل خودت هستی، تو فقط زهرایی(علیهاالسلام) .

 

بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از معنویت است، این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز زن و روز مادر نام گرفته است که اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد،چه روزی والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست، بانویی كه گل سرسبد تمام بانوان عالم است و افتخار خاندان وحی است.

 

همزمان با سراسر ایران اسلامی جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س)روز زن با حضور مادران و دختران در حسینه فاطمیه، با همکاری اداره تبلیغات شهرستان باشت برگزار شد.

 

این پایگاه خبری، سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س)، سرور بانوان جهان،کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و روز مادر و روز زن را به تمام زنان و مادران عزیز این مرز و بوم تبریک عرض می نماید.

 

 

نظرات کاربران