تازه های سایت

4. فروردين 1396 - 13:59
تحریم جدید سناتورهای امریکایی علیه کشورمان پاره کردن برجام است/مردم ما با خشم ایران اسلامی برجام را آتش می زنند
امام جمعه موقت باشت گفت: شما دارید کم کم برجام را پاره می کنید، ولی ما مثل شما کم کم آتش نمی زنیم بلکه ایرانی عزت دارد و یکدفعه با خشم ایران اسلامی آن را آتش می زنیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله بلادی در نماز عبادی سیاسی این هفته باشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی دگرگون کردن چشم ها و قلب ها.

 

وی افزود: شرع مقدس اسلام بعضی از ازدواج ها را ممنوع کرده است که، ازدواج با محارم سببی و نسبی، ازدواج با کفار، عمل ناشایست زنا و لواط و ازدواج با محارم رضایی از آن دسته اند.

 

امام جمعه موقت باشت با بیان اینکه، ازدواج فامیلی مزایایی دارد؛ تصریح کرد: مهمترین دلایل ازدواج فامیلی و مزیت های آن شناخت دو خانواده نسبت به هم، استحکام فامیل، آسان برگزار شدن ازدواج و طلاق کمتر است.

 

بلادی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تلخی ها و شرینی های سال 95 اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبری فرمودند سالی که گذشت دارای تلخی ها و خوشی هایی بود که شادکامی های آنعزت و اقتدار ملت، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها، اجتماع عظیم در روز قدس و امنیت پایدار در طول سال بود.

 

وی بیان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نیز از تلخی ها سال گذشته بود.

 

امام جمعه موقت باشت گفت: با توجه به شعار امسال یعنی «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» همه ما مسئولیم تا هر کس به اندازه خودش در تحقق این امر سهمی داشته باشد.

 

وی به انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برای انتخاب افراد چه برای شوراهای اسلامی شهر و روستا چه برای ریاست جهوری باید دقت شود.

 

بلادی ادامه داد: سعی کنیم افرادی را انتخاب کنیم که دارای این ویژگی ها یعنی، متدین، انقلابی، ولایت مدار و تخصص داشته باشد، و اینها شرایطی است که یک کاندید باید داشته باشد.

 

خطیب جمعه امروز باشت به تحولات منطقه ای و جهانی اشاره کرد و افزود: اگر حمله تروریستی به پارلمان انگلیس واقعی باشد که همه ما آن را محکوم می کنیم ولی اگر ساختگی باشد و برای تخریب چهره مسلمانان و وخیم تر کردن اوضاع مسلمانان آن کشور باشد، خداوند اگر شما قابل هدایت باشید شما را هدایت و اگر نیستید شما را نابود کند.

 

بلادی گفت: جدیداً سناتورهای امریکایی میخواهند تحریم هایی جدیدی علیه ایران وضع کنند و اینگونه بیان کرده اند که این تحریم ها نقص برجام نیستند که در این بین یا برجام دروغ می گوید، یا شما دروغ می گویید و یا هردویتان.

 

امام جمعه موقت باشت گفت: شما دارید کم کم برجام را پاره می کنید، ولی ما مثل شما کم کم آتش نمی زنیم بلکه ایرانی عزت دارد و یکدفعه با خشم ایران اسلامی آن را آتش می زنیم.

 

انتهای پیام/ک308

 

 

 

نظرات کاربران