تازه های سایت

4. فروردين 1396 - 14:44
جدیدترین آمار از ثبت نام کاندیدهای شورا در استان
نام‌نویسی 1496 نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نامنویسی یک هزار و 496 نفر برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، فتاح محمدی در گفت‌وگو با این پایگاه خبری گفت: در پایان پنجمین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون یک هزار و 496 نفر نامزد این انتخابات شده اند.

 

او تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها در کهگیلویه و بویراحمد در پایان پنجمین روز از نامنویسی را 408 نفر عنوان که از این تعداد 371 نفر مرد و 37 نفر زن هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد نامزدهای نامنویسی شده برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در این استان تاکنون یک هزار و 88 نفر در مجموع که از این تعداد یک هزار و 34 نفر مرد و 54 نفر زن هستند.

 

محمدی گفت: در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 104 نامزد ثبت نام نهایی انجام داده اند.

 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستای مهریان با 17 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی روستاها بیشترن تعداد نامزد در بین روستهای استان را دارد.

 

وی در پایان از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست نام‌نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان را به روز پایانی نگذارند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران