تازه های سایت

25. فروردين 1396 - 15:08
امام جمعه باشت:
چرا هر فردی از راه رسیده برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است
حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:انتخابات ریاست جمهوری از چند روز گذشته در وزارت کشور آغاز شده است، ما گلایه مند هستیم که هرکسی برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری  باشت نیوز، حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:انتخابات ریاست جمهوری از چند روز گذشته در وزارت کشور آغاز شده است، ما گلایه مند هستیم که هرکسی برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

وی افزود:زیبنده نیست هرکسی برای ریاست جمهوری ثبت نام کند یک آقایی دختر بچه چهار ساله اش را برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند، بسیار زشت است در شان کشور ما این کارها نیست. فرد دیگری می گوید من ۲۰۰کیلو هستم اگر از من چاقتر هست به نفع او کنار می روم.

امام جمعه باشت اظهار کرد:خواهش داریم از مسئولین مربوطه جلوی این کارها را بگیرید، مسئله ریاست جمهوری مسئله بسیار مهم کشوری و فرد دوم مملکت است، باید قانون ثبت نام ریاست جمهوری را تغییر دهند.

این خطیب جمعه در ادامه گفت: مسئله مهم دیگر تایید صلاحیت این کاندیدا است، که این کار بر عهده شورای نگهبان است و کاندیدای شرکت کننده درصورت رد صلاحیت فقط میتوانند از شورای نگهبان شکایت کرده و پیگیر باشند.

حجت الاسلام عبودی افزود:تاکنون همه ی کاندیدای محترم قانون را پذیرفته و تابع قوانین هستند و امیدواریم انتخابات امسال هم درکمال ارامش برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد:ما در مسائل انتخابات نیاز به امنیت داریم ،دستگاه قضا برخی از مدیرکانال های فضای مجازی را به جرم مسائل امنیتی دستگیر کرده است ،امید است این امنیت بیشتر شود.

امام جمعه باشت در ادامه افزود: کاندیدها شورا و ریاست جمهوری از هر جناحی که هستند برنامه هایشان را برای مردم ارائه دهند،ما از این شعارها خسته ایم کاندیدا شعار ندهند.

وی تصریح کرد: مردم دارند اذیت میشوند از بیکاری از وضعیت اقتصادی کشور ، باید این بداخلافی های سیاسی در شورای شهر و ریاست جمهوری را کنار بگذاریم.

وی بیان کرد: سالگرد تاسیس بنیاد مسکن را خدمت همه عزیزان و مسئولین مربوطه تبریک عرض میکنم،هدف اصلی از تاسیس بنیاد مسکن اسلامی تقویت مسکن روستائیان است و این اداره سعی کرده با دادن وام های کم بهره به مردم کمک کند،از مسئولین شهرستان درخواست میکنیم اعتبارات بیشتری را در این زمینه جذب نماییند خصوصا برای افرادی که تحت پوشش کمیته امدادهستند.

این خطیب جمعه در بخش دیگری از خطبه های این هفته افزود:۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد،به همه نیروهای ارتشی کشور تبریک عرض میگوییم،مرزهای ما یکی از امن ترین مرزهای دنیا است که مرزبانان ما بصورت مقتدرانه نگهبانی می کنند.

نظرات کاربران