تازه های سایت

31. فروردين 1396 - 8:36
حمایت از بخش کشاورزی برای داشتن اقتصاد پایدار امری ضروری است
شهرستان باشت از قطب های مهم کشاورزی در استان است و سال گذشته توانست بیش از 13 هزار تن گندم و بیش از 75 تن کلزا از مزارع خود برداشت نماید

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هماهنگی برداشت محصول گفت: حمایت از بخش کشاورزی در مراحل مختلف کشت، داشت و برداشت جهت داشتن رونق اقتصادی و اقتصاد پایدار امری ضروریست و توجه به این بخش در افزایش اشتغال نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

حسینی افزود: شهرستان باشت از قطب های مهم کشاورزی در استان است و سال گذشته توانست بیش از 13 هزار تن گندم و بیش از 75 تن کلزا از مزارع خود برداشت نماید و همچنین در تولید محصولات باغی گرمسیری از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

فرماندار باشت به سهولت برداشت محصولات برای کشاورزان اشاره و افزود: لازم و ضروریست با هماهنگی های لازم به دستگاهی و حمایت امکاناتی و معنوی تلاش نماییم کشاورزان به راحتی بتوانند محصولات خود را برداشت نمایند.

 

مقام ارشد اجرایی شهرستان به مشکلات پیش آمده در سنوات قبل اشاره و افزود: باید از مشکلات گذشته درس بگیریم و تلاش نماییم مشکلات سال های قبل تکرار نشود تا سبب بروز مشکل برای کشاورزان و سایر دستگاه ها نشود.

 

فرماندار باشت افزود: در برداشت محصولات باید از دستگاه های مناسب و بروز استفاده کرد تا حق و حقوق کشاورزان ضایع نشود و همچنین نرخ نامه ها به صورت مشخص و مدون تنظیم شود.

 

نظرات کاربران