تازه های سایت

31. فروردين 1396 - 13:28
دهیاران بازوهای دولت هستند و وظایف سنگینی برعهده دارند
دهیاران یکی از بازوهای دولت و فرمانداری هستند و وظایف مهم و سنگینی برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،،سید مسعود حسینی فرماندار باشت امروز در جلسه هم اندیشی دهیاران گفت:دهیاران یکی از بازوهای دولت و فرمانداری هستند و وظایف مهم و سنگینی برعهده دارند.

 

مقام ارشد اجرایی باشت افزود:روستاهایی که زیرساخت جاده ای در آنها انجام گرفته تا پایان سال جاری آسفالت میشود و اولویت روستاهایی است که زیرسازی هستند.

 

 حسینی با بیان اینکه در چندسال اخیر بسیاری از مشکلات روستاها حل شده است گفت: ما تمام سعی و تلاش خود را برای حل مشکلات روستاها انجام میدهیم .

 

وی در ادامه با گلایه از دهیاران روستا افزود:وسایلی که در اختیار دهیاران قرار میگیرد باید به درستی از آنها استفاده و نگهداری کرد،دهیاران در حفظ این وسایل مسئول هستند .

 

حسینی با اشاره به مشکلات روستاها  اظهار کرد:اعتبارات تخصیص داده شده به روستاها از منابع مختلف از جمله بودجه سالانه،بنیاد برکت .. در مقایسه با برخی شهرستان ها قابل توجه می باشد.

 

حسینی به موضوع انتخابات اشاره و افزود:باید مشکلات مردم حل شود تا انگیزه ای به آنها داده شود،همه ما مسئولیت مهمی در انتخابات اخیر بر عهده داریم  و باید تمام سعی خود را برای برگزاری انتخاباتی ارام به کار بگیریم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران