تازه های سایت

6. ارديبهشت 1396 - 12:48
اخبار مهم کهگیلویه و بویراحمد را در بسته خبری زیر بخوانید؛
کاهش ارزش پول ایران، افزایش بی سابقه نرخ بیکاری در کشور /خودروی پراید در برخورد با تریلر له شد/مدیری که دستور بازداشت خبرنگاران راصادر کرد
مهمترین و پر بازدیدترین اخبار ،کاهش ارزش پول ایران، افزایش بی سابقه نرخ بیکاری در کشور ،خودروی پراید در برخورد با تریلر له شد ، زندگی مدعیان دروغین خط امام(ره) در خانه های میلیاردی،مدیری که دستور بازداشت خبرنگاران را صادر کرد را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مهمترین و پر بازدیدترین اخبار امروز و روز گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری بخوانید.

 

آیا نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد 4.4 درصد کاهشه داشته است؟/مدیرکل کار استان:جوانان بیشترین افراد جویای کار/ دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس!

طبق مرکز آمار در سال 94 استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشور را از لحاظ بیکاری به خود اختصاص داد اما در سال 95 آمار بسیار عجیبی توسط مسئولان استانی اعلام شد که استان دستاورد بزرگی در حوزه کاهش بیکاری به خود اختصاص داد اما وضعیت استان چیز دیگری نشان می دهد.

 

خودروی پراید در برخورد با تریلر له شد + عکس

در اثر برخورد یک دستگاه تریلر و خودروی پراید سرنشین خودرو پراید به شدت آسیب دید و به مراکز درمانی انتقال یافت.

 

حجت‌الاسلام سپهر در گچساران/

زندگی مدعیان دروغین خط امام(ره) در خانه های میلیاردی/امانت امام(ره)نیازمند یک دولت پاکدست و انقلابی است

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امام به آن هدفی که انتخاب کرده بوده ایمان داشت واین انقلاب بر اساس باورهای امام و اعتقادات او به این نقطه رسیده است و امروز آنهایی که ادعا می‌کنند در مشی امام زندگی می‌کنند باید سوال کرد در خانه‌های چند صد میلیاردی زندگی می‌کنند.

 

عکس نوشته های؛

کاهش ارزش پول ایران، افزایش بی سابقه نرخ بیکاری در کشور را در زیر ببینید

عکس نوشته های کاهش ارزش پول ایران، افزایش بی سابقه نرخ بیکاری در کشور را در زیر ببینید.

 

در شب مبعث پیامبر(ص):

مدیری که دستور بازداشت خبرنگاران را صادر کرد/حمایت مدیر چرامی از یک جناح خاص در انتخابات در تریبون مراسم عید/آیا جوانان با سیاسی جلوه دادن یک کنسرت به بهانه شاد زیستن فریفته می شوند؟

جشن مبعث پیامبر(ص) شب گذشته به گونه ای برگزار شد که مدیر ارشاد چرام با دفاع تمام قد از برگزاری کنسرت و رقص و آواز در دهدشت، تبلیغ دولت در ساعات غیر اداری در این شهرستان را کلید زد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران