تازه های سایت

10. ارديبهشت 1396 - 17:49
ستاد حجت السلام رئیسی در باشت افتتاح شد
با حضور اقشار مختلف مردم ستاد حجت اسلام رئیسی در باشت افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  حجت اسلام سید نادر حسینی رئیس ستاد رئیسی در در افتتاحیه ستاد رئیسی در باشت با تمسک به آیه ای از قران کریم اظهار داشت :خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه آن قوم تصمیم به تغییر سرنوشت خود بگیرند.

 

وی افزود:ملت شریف ایران به رهبری حضرت امام،انقلاب کردند و با تقدیم هزاران شهید بساط ستم شاهی را نابود و نظام اسلام را به وجود اوردند یکی از ویژگی های این نظام مردمی بودن است.

 

باشت

 

حسینی در ادامه افزود:مردم بودند که با شرکت در انتخابات نوع نظام را که همان جمهوری اسلامی است برگزیدند وپس از آن با انتخاب خبرگان قانون اساسی را تصویب نمودند و روسای جمهور و نمایندگان مجلس را یکی پس از دیگری مردم انتخاب کردند.

 

رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه نظام اسلامی ریشه در اراده و آرا مردم دارد گفت: چنانکه معمار کبیر انقلاب امام خمینی بت شکن فرمود: میزان رای ملت است،واکنون دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر است ملت ایران برای تو دهنی زدن به یاوه گویان و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همگی وظیفه داریم که در 29اردیبهشت سال 96 پای صندوق های رای حاضر و کاندید مورد نظر خود برای رئیس جمهور کشور انتخاب کنیم.

 

باشت

 

وی در ادامه افزود:دولت فعلی که چندان در حل مشکلات جامعه از قبیل مسائل فرهنگی و حل مشکل بیکاری، تعامل مطلوب با رهبری ،حل مشکلات اقتصادی و فقر زدایی موفق نبوده اند، در شرایط فعلی کشور ما نیاز به رئیس جمهوری دارد که مشکلات جامعه را بشناسد و مشکل گشایی کند.

 

باشت

 

حسینی اظهارکرد:رئیس جمهور باید درد طبقات بی درامد وکم درامد را شناسایی کند ودر مقام درمان آن براید،کشور نیاز به رئیس جمهوری دارد که بتواند دولتی مومن،متخصص،ولایت مدار،پاک و مستضعف گرا را تشکیل دهد و با برنامه ریزی های لازم عفت مومن را حفظ و حراست نماید و به مردم راست بگوید و دولتی که به دغدغه مقام معظم رهبری که همان تولید و اشتغال است تحقق بخشد.

 

حجت السلام سیدنادر حسینی در پایان افزود:در میان کاندیدها که همگی محترم هستند تنها حجت السلام رئیسی قادر است مشکلات کشور را کاملا  حل و یا بصورت مقبولی کاهش دهد.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران