تازه های سایت

11. ارديبهشت 1396 - 9:37
در پيامی صورت گرفت:
تبریک رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی باشت به مناسبت روز جهاني كارگر
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشت در پیامی آغاز هفته کار و کارگر را به فعالان عرصه کار و تولید شهرستان باشت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مظفر علیزاه در پیامی آغاز هفته کار و کارگر را به فعالان عرصه کار و تولید شهرستان باشت تبریک گفت.

 

پیام  وی بدین شرح می باشد :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز جهانی کارگر، بهانه ای است برای تکریم انسان‎هایی که گردش چرخ‎های تولید و صنعت و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان، ثمره همت بلند، اراده پولادین و دستان توانمند آن‎هاست. مجاهدانی که عاشقانه سختی‎ها و رنج‎های این عرصه را به جان خریده تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورند.

 

در ادامه اين پيام تصريح شده است: نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

 

در حالي كه ايران عزيز به سرعت به سوي قله هاي شكوه، عزت و عظمت گام بر مي دارند، كارگران در سنگر كار و توليد، با صبر و ايثار و استقامت و اعتقادي راسخ، سرشار از عشق به ولايت در اين توفيق و شكوه تاريخي نقشي ارزنده ايفا مي كنند.

در پايان مظفر علیزاه  گفت: اين جانب ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش و سازندگی، فرارسیدن هفته کارگر ( ٥ لغایت ١١ اردیبهشت ) را به همه کارگران شریف و زحمتکش به ویژه کارگران پرتلاش و جهادگران سنگر اقتصاد و تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً عزیزان باشتی تبریک گفته و امیدوارم در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» ، شاهد افزایش بهره‎وری در تولید و‎ اعتلای عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران