تازه های سایت

11. ارديبهشت 1396 - 17:29
اخبار مهم کهگیلویه و بویراحمد را در بسته خبری زیر بخوانید؛
حال کارگران کهگیلویه وبویراحمدی خوب نیست/نارضایتی 96 درصدی مخاطبان صبح زاگرس از عملکرد بیمارستان امام سجاد(ع)/درخشش ووشو کاران پاتاوه در مسابقات ووشو چهار جانبه کشور/اعتراض بیش از 360 کارگر ساختمانی مقابل استانداری
مهمترین و پر بازدیدترین اخبار،حال کارگران کهگیلویه وبویراحمدی خوب نیستن ،نارضایتی 96 درصدی مخاطبان صبح زاگرس از عملکرد بیمارستان امام سجاد(ع)، درخشش ووشو کاران پاتاوه در مسابقات ووشو چهار جانبه کشور/اعتراض بیش از 360 کارگر ساختمانی مقابل استانداری،حرف های جالب معلم برتر کهگیلویه وبویراحمد را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مهمترین و پر بازدیدترین اخبار امروز و روز گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری بخوانید.

 

حال کارگران کهگیلویه وبویراحمدی خوب نیست/شکم سیر از گرسنه خبر ندارد

در روز جهانی کارگر، حال کارگران کهگیلویه وبویراحمدی خوب نیست زیرا شکم سیر از گرسنه خبر ندارد .

 

نارضایتی 96 درصدی مخاطبان صبح زاگرس از عملکرد بیمارستان امام سجاد(ع)

نتایج نظرسنجی سایت خبری صبح زاگرس از بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نشان می دهد که بیش از 96 درصد از مردم این شهر از نحوه عملکرد و خدمات دهی و نبود امکانات این بیمارستان رضایت ندارند.

 

درخشش ووشو کاران پاتاوه در مسابقات ووشو چهار جانبه کشور

ووشو کاران شهر پاتاوه موفق به کسب مقام اول مسابقات ووشو چهار جانبه جنوب کشور شدند.

 

همزمان با سفر معصومه ابتکار به استان انجام شد؛

اعتراض بیش از 360 کارگر ساختمانی مقابل استانداری/کارگران افغانی نان کارگران کهگیلویه و بویراحمد را آجر کرده اند

بیش از 360 نفر از کارگران کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج همزمان با 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و خواستار ساماندهی وضعیت خود و بیرون کردن کارگران افغانی از استان شدند.

 

حرف های جالب معلم برتر کهگیلویه وبویراحمد/ از حقوق های ناعادلانه تا مسافرکَشی معلمان + تصاویر

نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند. چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان برای مردم به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است .

 

حاشیه های حضور معاون رییس جمهور در یاسوج/ درخواست جالب مدیرکل بانوان استانداری از حاضران

نشست تشکل ها و فعالان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در یاسوج برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران