تازه های سایت

17. ارديبهشت 1396 - 14:35
کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم بیکاری کشور:
سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از 700هزار استخدام چقد است؟!
آقای رئیس جمهور از ایجاد 700 هزار شغل خبر داده بود که در فروردین ماه سال جاری با افشاگری مرکز آمار ایران مشخص شد این آمار پایین تر بوده،آقای روحانی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد که رتبه دوم بیکاری را دارد از 700هزار استخدام در کشور چقدر است؟؟؟

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، طبق مرکز آمار در سال 94 استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشور را از لحاظ بیکاری به خود اختصاص داد اما در سال 95 آمار بسیار عجیبی توسط مسئولان استانی اعلام شد که استان دستاورد بزرگی در حوزه کاهش بیکاری به خود اختصاص داد اما وضعیت استان چیز دیگری نشان می‌دهد.

 

روحانی

 

براساس آخرین آمارهای اعلام شده چیزی حدود 50 درصد از کل بیکاران کشور را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند که دست‌کم دو یا چهار سال از عمر خود را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور صرف  می کنند که این موضوع به گفته وزیر کار بحران جدی در حوزه اشتغال است.

 

روحانی

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اسفند سال95  گفت:نرخ بیکاری استان از 17.7 درصد در سال 94 به 13.3 درصد در سال 95 کاهش یافت که دستاورد بزرگی برای استان محسوب می‌شود.

وی افزود: کاهش 4.4 درصدی نرخ بیکاری نتیجه تلاش بخش دولتی و خصوصی استان است که  با وجود این، ما هنوز هم حدود 25 تا 26 هزار بیکار در استان داریم، بنابراین باید برای کاهش بیشتر نرخ بیکاری تلاش کنیم.

 

روحانی

 

رئیس جمهور،استاندار و اداره کار و تعاون سهم استان کهگیلویه و بویر احمد از 700هزار شغل ایجاد شده چقدر است؟؟؟

 

 

روحانی

نظرات کاربران