تازه های سایت

18. ارديبهشت 1396 - 21:25
در پیامی:
مسئولان باشتی درگذشت امام جمعه موقت گچساران را تسلیت گفتند
سید مسعود حسینی فرماندار باشت و ستاد سید ابراهیم رئیسی در پیام هایی جداگانه درگذشت عالم مجاهد حجت السلام خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را تسلیت گفتند..

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  سید مسعود حسینی فرماندار باشت در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت السلام خواجه زاده را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:

درگذشت ناگهانی حجت السلام والمسلمین خواجه زاده به دلیل عارضه قلبی ،همگان را در تالمی جانکاه  فرو برد،مردی که در عرصه علمی،فرهنگی و سیاسی از جایگاه و محبوبیت فراوان برخوردار بود و سختی این مصیبت برای همگان خود نشان از قدرت نفوذ این روحانی نستوه دارد.

هرچند که تاب  این فراق و هجران سخت و جانکاه است، لکن در برابر تقدیرو مشیت الهی جز صبر و بردباری چاره ای نیست.
این جانب این ضایعه بزرگ و غم انگیز را خدمت خانواده بزرگوار ایشان، دانشگاهیان و مردم شهیدپرور گچساران تسلیت عرض می نمایم و از خداوندمتعال برای این عالم ربانی مغفرت الهی و برای بازماندگان و مردم داغدار گچساران صبرجزیل را خواستاریم.

 

پیام تسلیت ستاد انتخاباتی حجت السلام  سید ابراهیم رئیسی شهرستان باشت به مناسبت درگذشت امام جمعه موقت  گچساران به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
“اَلعُلَماءُ وَرَثَةُ الاَنبیاء”
“عالمان دین وارث پیامبرانند”

با خبر شدیم که دست اجل بر بوستان انقلاب رسید و از سروهای تنومند این بوستان یادگاری از دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و روزهای سرد و گرم برهه های نفس گیر بعد از انقلاب ،عالم فرزانه و نستوه و خستگی ناپذیر امام جمعه موقت گچساران حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ پرویز خواجه زاده را به ملکوت اعلی پرواز داد تا بعد از سالها دلدادگی و چشیدن سختی ها و مشکلات وافر در مسیر عبودیت و بندگی معبود لایزال خویش و مسیر نورانی ولایت و انقلاب در آغوش جان جانان آرام گیرد و به وصال دیرینه ی خویش برسد.

 

از شنیدن این خبر بسیار اندوهگین و متاثر شدیم و پیام تسلیت و تعزیت خویش را به محضر آقا امام زمان(ع) و رهبر معظم انقلاب،جامعه بزرگ روحانیت،مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت،هم قطاران و بیت مکرم ایشان صمیمانه عرض مینماییم و برای آن مجاهد مبارز از خداوند منان علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و جزیل خواهانیم، انشاءالله روح مطهر ایشان با اولیاء و اوصیاء محشور گردد.
 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران