تازه های سایت

5. خرداد 1396 - 14:24
کهگیلویه و بویراحمد 46 شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم نظام کرد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 46 شهید و 10 آزاده از کهگیلویه و بویراحمد در عملیات بیت المقدس شرکت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز به نقل از صبح زاگرس، فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات بیت المقدس و یادبود شهید حجت الاسلام ابوترابی  که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، افزود: یاد و خاطره شهدای بیت المقدس از جمله شهید ابوترابی را گرامی می داریم چرا که شهید ابوترابی شهیدی مظلوم اما شناخته شده در استان است و این شهید والامقام را باید از  شخصیت وجودی و الهی اش شناخت.

وی بیان کرد:همه ما به شهدا افتخار می کنیم و خواستار شهادت هستیم چرا که شهدا هم در دنیا و هم در اخرت عزت دارند. نیت و اخلاص از مهمترین ویژگی های شهید است چرا که انها لبیک گفتند و با اخلاص و قربت الی الله حرکت کردند.



محمدی با بیان اینکه این نیت و عمل خالصانه و گذشتن از جان عزت و سربلندی را برای شهدا به دنبال داشته است، افزود: ثمره این ایمان اوردن به خدا و معاد  نداشتن ترس از هیچ چیزی است پس مسلمان بودن و ایمان به خدا امنیت را به دنبال داد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: غفلت از فرهنگ ایثار و شهادت نا بخشودنی است این فرهنگ تاریخ ماست و نباید هیچ گاه به فراموشی سپرده شود.

محمدی عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل های آینده منتقل کنیم و برای انها تبیین شود  به گونه ای که در آینده نسل جوان ما دچار شبهاتی نشود بنابراین در این  زمینه باید برنامه ای مدون داشته باشیم و برای تبیین این فرهنگ حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه چندین میلیون نتوانستند در انتخابات شرکت کنند اما حضور پیدا کردند گفت:  خدمت به مردم یک توفیق و فرصت الهی است و هرکسی که در مسئولیتی که دارد خدمت نکند صلاحیت ان مسئولیت را ندارد چرا که مردم حجت را بر ما تمام کردند اکنون باید به آنها خدمت کرد.

در پایان این مراسم از خانواده  16 شهید عملیات بیت المقدس و 4 شهید آزاده استان تجلیل شد همچنین از کتاب آزاده سرافراز خسرو نیکنام رونمایی شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران