تازه های سایت

6. خرداد 1396 - 17:02
حضورکارشناسان اپراتور تلفن همراه برای رفع مشکلات آنتن دهی روستای سرآسیاب
نقش رسانه در پیگیری مشکلات مردمی به عنوان همراه همیشگی مردم می تواند در رفع خیلی از مشکلات عمومی مثمرثمر باشد لذا در ادامه تاثیرگذاری های اخبار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، کارشناسان شرکت های همراه اول، رایتل و ایرانسل جهت رفع مشکلات آنتن دهی روستای سرآسیاب در این روستا حضور پیدا کرده و در حال عیب یابی این مشکل هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده اصحاب رسانه در بطن جامعه با  همراهی و همگام با مردم و مسئولان در جهت پوشش اخبار و پیگیری مشکلات مردمی همیشه نقش مهمی در جایگاه رسانه خویش ایفا کرده است.

 

در ادامه تأثیرگذاری های اخبار پایگاه اطلاع رسانی خبرلندهدر خصوص خبر منتشر شده این پایگاه اطلاع رسانی  با عنوان:"عدم پوشش آنتن دهی تلفن همراه در روستای سرآسیاب/عدم پاسخگویی مسئولان/3 سال است که مشکل داریم"در فرودین ماه سال جاری، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه، رایتل و ایرانسل با اعزام کارشناسان فنی خود به این روستا جهت رفع عدم آنتن دهی اقدام کرده‌اند.

گفتنی است کارشناسان این شرکت‌ها با حضور در تمام نقاط روستا به شناسایی مکان‌ها(نقطه کور) که آنتن دهی در آنان مشکل دارد اقدام و در کمتر از دو ماه دیگر مشکلات آنان رفع خواهد شد.

ابوالقاسم مهربان نژاد دهیار روستای سرآسیاب لنده در گفت و گو با خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن قدردانی از  این پایگاه اطلاع رسانی اظهار کرد:  بیش از سه سال است که از راه‌های مختلف پیگیر مشکلات عدم آنتن دهی تلفن‌های همراه در این روستا بودیم که دست آخر با توجه به نقش رسانه ها در پیگیری مشکلات دست به دامان اصحاب رسانه شدیم که الحمدالله خیلی سریع نتیجه داد.

وی افزود: از زمان انتشار این خبر از سوی همین پایگاه اطلاع رسانی شرکت‌های همراه اول، رایتل و ایرانسل به صورت روزانه با بنده در حال تماس و رفع عیب کلی جهت رفع پوشش آنتن دهی در این روستا هستند.

دهیار روستای سرآسیاب لنده تصریح کرد: با توجه به مشکلات فنی در برخی نقاط کارشناسان این شرکت‌ها قول مساعد دادند که تا کمتر از دوماه دیگر عیوب به طور کلی رفع و مشکل آنتن دهی این روستا به طور کلی رفع شود.

مهربان در پایان نیز از پیگیری‌های خیلی خوب شرکت‌های همراه اول، رایتل، ایرانسل و به طور ویژه از این پایگاه خبری قدردانی کرد.

شورای سردبیری پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده نیز از دهیار پرتلاش روستای سرآسیاب لنده که در جهت توسعه و پیشرفت این روستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است به سهم خویش قدردانی و خدا قوت عرض می‌نماییم.
روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده است که دارای ۳۴۱ خانوار و ۱۳۴۱ نفر جمعیت است که در فاصله ۲ کیلومتری شهر لنده واقع‌شده است.
خبر عدم پوشش آنتن دهی تلفن همراه در روستای سرآسیاب را می توانید{  اینجا } بخوانید.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/م

سیداسماعیل میری

نظرات کاربران