تازه های سایت

6. خرداد 1396 - 17:04
چشم انتظاری 374 زندانی بدهکار غیر عمد در زندان های کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمدگفت: ۳۷۴ زندانی بدهکار، غیر عمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمکهای خیرین هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز به نقل از صبح زاگرس، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از زندان مرکزی یاسوج در خصوص کاهش مشکلات معیشتی خانواده زندانیان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با مدیرکل زندانهای استان در اولین روز از ماه مبارک رمضان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۷۲ خانوار زندانی جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: تمامی خدمات به این خانواده ها اختصاص داده و حتی بعد از خروج از زندان نیز به آنها پیشنهاد شغل داده می شود.

فرید محبی در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: حمایت از خانواده های نیازمند زندانی یکی از برنامه های کمیته امداد است. 

وی  توانمندسازی و ایجاد اشتغال منجر به درآمدزایی پایدار برای خانواده های مددجویان را یکی ازمهمترین برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد علاوه بر کمک در زمینه اشتغال، فعالیت هایی از جمله کارهای فرهنگی، آموزش از قبیل آموزشهای فنی و حرفه ای، کمک های معیشتی و کمک هایی به صورت وام نیز به منظور توانمندسازی خانواده های زندانیان انجام می دهد.

چشم انتظاری 374 زندانی بدهکار  غیر عمد در زندان های استان

همچنین اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با بیان اینکه ۳۷۴ زندانی بدهکار، غیر عمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمکهای خیران هستند، گفت: فقر اقتصادی یکی از عوامل بزهکاری افراد است و بسیاری از زندانی ها از طبقه محروم جامعه هستند که به دلایل مختلف از جمله بدهی به زندان رفته اند.

وی به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره و بیان کرد: در جشن ماه رمضان سال گذشته ۵۰ میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد و امید است در ماه مبارک رمضان امسال شاهد حضور و مشارکت پرشور خیران و مردم نیکوکار در جشن گلریزان باشیم.

جمیاری با تقدیر از خدمات حمایتی این نهاد درخصوص مددجویان ، ضمن بیان مشکلات و آسیبهای ناشی از حبس برای زندانی و خانواده آنان خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر در خصوص کمک به خانواده های نیازمند جامعه از جمله خانواده زندانیان که از اقشار آسیب پذیر است، شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران