تازه های سایت

13. خرداد 1396 - 13:15
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت:
شهروندان باشتی جزو انقلابی ترین مردم استان هستند/آمادگی بسیج ناحیه باشت برای مراسم ارتحال امام راحل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت گفت:مردم ولایت مدار باشت یکی از انقلابی ترین مردم استان می باشند که با حضور خود در همه عرصه های مختلف انقلابی بودن خود را ثابت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،سیدعلی رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد:امام خمینی دارای شخصیتی والا بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب،این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.ما همه مدیون امام و انقلاب هستیم و باید دین خود را به این امر مهم ادا کنیم.

 

وی افزود:سپاه و بسیج برای ارتحال امام برنامه های متفاوتی خواهد داشت که همه ما گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم و در راه ایشان قدم برمیداریم.

 

این مسئول اضافه کرد:مردم ولایت مدار باشت یکی از انقلابی ترین مردم استان می باشند که با حضور خود در همه عرصه های مختلف انقلابی بودن خود را ثابت کرده اند.

 

رضا زاده در ادامه به ملت بزرگ ایران که با حضور خود در پای صندوق رای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حضور یافته بودند تبریک گفته و عنوان کرد:ملت بزرگ ایران باز هم حماسه آفریدند و با حضور خود پای صندوق رای،انقلاب و نظام را محکمتر کردند.

 

انتهای پیام/ح

به کانال باشت نیوز بپیوندید:

https://telegram.me/bashtkhabar

نظرات کاربران