تازه های سایت

19. خرداد 1396 - 19:33
اختلاف دشمنان ما با اصل نظام جمهوری اسلامی است/قرآن به سر مهمترین اعمال شب های لیالی قدر
حجت السلام عبودی عنوان کرد:دشمنان با اصل نظام مشکل دارند و میخواهند نظام را از بین ببرند جناح خاصی هم مد نظرشان نیست پس باید ملت ایران با همدلی و اتحاد برای امنیت کشور تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک و تسلیت  به مناسبت حادثه ترور جمعی از مردم و کارمندان مجلس و حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد:این مصیبت دردناک را به رهبر معظم انقلاب و خانواده های شهدای ترور شده تسلیت عرض میکنم.این حادثه دردناک و خطرناکی بود که با حضور به موقع نیروهای سپاه و انتظامی و امنیتی توانستند جلوی این کار را بگیرند.با تدابیر مردم و لطف خداوند که همیشه شامل حال ما بوده جلوی این اتفاقات گرفته می شود.

 

 

وی افزود:هدف این موضوع تنها رعب و وحشت و خدشه دار کردن امنیت کشور بوده،مهمترین موضوع در کشور ما امنیت است که مردم و  نیروهای انتظامی به خوبی امنیت را در کشور برقرار کردند.دشمنان دست بردار نیستند و از اول انقلاب تا کنون این اتفاقات بوده،در دهه ۶۰تهران را به رگبار بسته بودند و ۱۷هزار شهید ترور در کشور دادیم و تازگی برای کشور ندارد.

 

عبودی عنوان کرد:دشمنان با اصل نظام مشکل دارند و میخواهند نظام را از بین ببرند جناح خاصی هم مد نظرشان نیست پس باید ملت ایران با همدلی و اتحاد برای امنیت کشور تلاش کنند.از دست آورد های این حادثه تروریستی تضعیف نیروهای امنیتی بوده که گاهی در تریبون ها نیروهای سپاه را ناجوانمردانه تضعیف میکنند.

 

این خطیب جمعه اظهار کرد:کسانی که گاهی به مدافعین حرم توهین می کردند و حال بفهمند و بیدار شوند.روزی که این اتفاق افتاد بدنبال سوراخی برای پنهان کردن خود بودند.همینها میخواستند با داعش مزاکره کنند پس چرا موقع حمله ب مجلس برای مزاکره با اینها نیامدند.

 

عبودی در رابطه با  سند۲۰۳۰ ضمن نشان دادن کتاب درسی دوم متوسطه که عکس عریان یک زن درآن کشیده شده بود گفت:بعضی ها بدشان می آید در این باره  صحبت شود،مبانی ما قرآن و اهل بیت و است.رهبر انقلاب فرمودند:استقلال کشور نقض شده است،فرهنگ غرب به کشور ما درحال ورود است و نباید اینگونه شود.سال قبل در کتاب دوم متوسطه صفحه۳۹ درس ششم عکس عریان یک زن را در کتاب چاپ کرده اند این نشان از این دارد که نه تنها این سند را امضاء بلکه آن را اجرا هم کرده اند.این موارد در کتاب های درسی کم نیستند و روز به روز درحال بیشتر شدن بوده،مردم قضاوت کنند آیا این سند اجرا شده یا نه؟!

 

حجت السلام عبدالرحیم عبودی در ادامه افزود:به چه رویی می گویند سند را امضاء نکرده ایم درصورتی که در کتاب های درسی سال قبل آن را اجرایی کرده اند.بعضی ها میخواهند فرهنگ کشور را پر از فرهنگ غربی کنند.این یک مسئله سیاسی نیست و نباید به آن سیاسی نگاه کرد،به کوری چشم دشمنان ملت ما نمیگذارد این سند در کشور اجرا شود.

 

وی عنوان کرد:رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند شما آتش به اختیار هستید،این موضوع بسیار نگران کننده و ناحت کننده است که کشور به کجا رسیده که رهبری خود دستور مستقیم به دانشجویان داده!؟ وقتی یک وزارت خانه تمام غم و غصه اش پخش موسیقی شجریان است و همه غم و غصه آنها برپایی کنسرت شده است.

 

این خطیب جمعه با اشاره به شب های قدر و شهادت امام علی(ع)عنوان کرد:شب قدر آنقدر مهم است که خداوند سوره قدر را در این ماه بر پیامبر نازل کرده،نزول دفعی قرآن در شب قدر بر پیامبر نازل شد.از مهمترین اعمال شب قدر هم قرآن به سر گرفتن است که ثواب هر شب از ماه های قدر برابر با هزار ماه است.در شب قدر خیرات و برکات الهی نازل و رحمت خاص شامل حال انسان میشود.شب قدر شب نزول فرشتگان به زمین است.قلب ماه مبارک رمضان شب قدر است و باید نهایت استفاده را از این شب داشته باشیم.

 

حجت السلام عبودی با تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت:امشب جشن بزرگی به همین مناسبت برگزار میشود.امام حسن در طول عمر خود همیشه در خانواده، امت، بین مردم  مظلوم بود نگذاریم میلاد و شهادت ایشان هم مظلوم و گمنام واقع شود.و امشب ویژه بخاطر حضرت زهرا همه در این جشن شرکت کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران