تازه های سایت

28. خرداد 1396 - 16:01
جولان سگ های ولگرد در اطراف تپه نور الشهدا / کشاورزان باشتی خواستار رسیدگی به این موضوع هستند
جمعی از کشاورزان و کارگرانی که در زمین های کشاورزی اطراف تپه نور الشهدای شهرستان باشت مشغول به کار هستند طی تماس‎های مکرر با پایگاه خبری باشت نیوز از وجود سگ‌های ولگرد در این مزارع و حمله آنها به کارگران که موجب آزار و اذیت کارگران مزرعه می‌شوند ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، جمعی از کشاورزان و کارگرانی که در زمین های کشاورزی اطراف تپه نور الشهدای شهرستان باشت مشغول به کار هستند طی تماس‎های مکرر با پایگاه خبری باشت نیوز از وجود سگ‌های ولگرد در این مزارع و حمله آنها به کارگران که موجب آزار و اذیت کارگران مزرعه می‌شوند ابراز نارضایتی کردند.

 

این کشاورزان و کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار باشت نیوز ، با بیان اینکه سگ‌های بدون صاحب و ولگرد گاها به بیماری هاری نیز مبتلا هستند، اظهار داشتند: حضور مکرر سگ‌ها در ساعات مختلف شبانه روز باعث رعب و وحشت کارگران شده و چندین بار به آنها حمله کرده اند.

 

یکی از کارگران با ابراز نگرانی از وضع کنونی در این منطقه عنوان کرد: صبح ها از ترس این که سگ ها به ما حمله می کنند مجبور هستیم با چوب و سنگ در دست از راه منتهی به زمین های کشاورزی عبور کنیم.

 

وی با بیان اینکه خواستار رسیدگی به این مشکل هستیم، گفت: متاسفانه بیش از دو هفته است این مشکل وجود دارد و از مسئولان و نهاد های مرتبط میخواهیم این مشکل را حل کنند.

این پایگاه خبری با تماس هایی که با شهردار و بخشدار شهرستان باشت داشته خواستگار رسیدگی به این مشکل برای شهروندان و کشاورزان شد.

مهردار انبازپور بخشدار باشت اظهار کرد:طی چند روز آینده مشکل این منطقه کشاورزی را حل خواهیم کرد.

گفتنی است بیش از 8 هکتار مزرعه گیاهان دارویی در این منطقه است که قریب به 100 کارگر در آنجا مشغول به کار هستند.

 

به کانال باشت نیوز بپیوندید :
https://telegram.me/kohgiluye_v_boyerahmad

انتهای پیام/س

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران