تازه های سایت

14. تير 1396 - 23:50
پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید باشت به مناسبت درگذشت مادر شهید عبدالکریم گرجی زاده
در پی درگذشت مادر شهید عبدالکریم گرجی زاده عادل شریعت پور رئیس بنیاد شهید وامور اثارگران شهرستان باشت با ارسال پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر این شهید با خانواده معظم وی ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز در پی درگذشت مادر شهید عبدالکریم گرجی زاده عادل شریعت پور رئیس بنیاد شهید وامور اثارگران شهرستان باشت با ارسال پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر این شهید با خانواده معظم وی ابراز همدردی کرد.متن تسلیت به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مادر صبور، مقاوم و مهربان شهید والامقام عبدالکریم گرجی‌زاده که در طول عمر شریف خود با تربیت فرزند برومندش، شیفته مکتب اهل بیت (ع) و تقدیم آن به ساحت مقدس الهی و انقلاب اسلامی برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد موجب تاسف و تاثر و تالم فراوان گردید.

بانوی بزرگواری که الگوی زنان مومن و انقلابی میهن عزیزمان ایران اسلامی و با روحیه حماسی  خود برات شهادت را از دستان مردی گرفت که اینک علم ولایت را در دست دارد .

لذا این مصیبت عظما را به ساحت مقدس قلب عالم امکان  ،جامعه گرانقدر شاهد و ایثارگر به خصوص بیت شریفشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن محروم سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر عظیم مسئلت می نماییم.

در ضمن از کلیه عزیزانی که در این مراسم شرکت نموده نهایت تقدیر و تشکر به عمل می آید.

عادل شریعت پور رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان باشت

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران