تازه های سایت

1. مرداد 1396 - 16:38
5 کیلومتر دیگر از جاده ده بزرگ به پیچاب و لیراب توسط غلامرضا تاجگردون افتتاح می شود+تصاویر
رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در پیامی از افتتحاح راه های ارتباطی ده بزرگ به پيچاب ، لیراب در 2 مرداد 96 با حضور نماینده شهرستان های باشت و گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ، رئیس اداره راه و شهرسازی باشت  در پیامی از افتتحاح راه های ارتباطی ده بزرگ به پيچاب و لیراب با حضور نماینده شهرستان های باشت و گچساران خبر داد.

سعید گندمکار گفت: فردا  دوم مرداد ساعت 17 جاده  كوهستاني ده بزرگ به پيچاب به طول 5 کیلومتر افتتاح  و بعد از آن  روكش آسفالت  راههاي روستايي در روستاي  ليراب به طول 5 کیلومتر افتتاح می شود.

 

وی با اشاره به افتتاح این جاده های ارتباطی با حضور رئیس کمیسیون  برنامه و بودجه  کشور عنوان کرد: بعد از افتتاح جاده های ارتباطی دکتر تاجگردون در مسجد ليراب به ایراد سخنرانی می پردازد.

 

همچنین گندمکار عملکردی از اداره راه شهرستان باشت از سال 94 تا کنون ارائه داد  که   لکه گیری و روکش آسفالت روستاهای باشت را در بر داشته است.

 

 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت  روستاهای منصور آباد، سرآبید، تنگ هنگون شاه زینعلی، نارگ موسی، شاه بهرام به طول 16/5 کیلومتر با اعتبار 14005 میلیون ریال از مهر ماه 94 آغاز و در اسفندماه 95 به پایان رسید.

 

 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت روستاهای سه راهی ده بزرگ، دوراهی بهره عنا ،دمیه تل مویزی، آلکان، چالموره به طول 14/5 کیلومتر با اعتبار 12405 میلیون ریال در مهرماه سال 94 آغاز ودر اردیبهشت 96 به پایان رسید.

 

 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت روستای پشتکوه باشت به طول 7/5 کیلومتر با اعتبار 8760 میلیون ریال در بهمن ماه 95 آغاز و در اسفند ماه 95 به پایان رسید.

 

 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت روستای بهره عنا به طول 10 کیلومتر با اعتبار 11804 میلیون ریال در اردیبهشت 95 آغاز و در خردادماه 95 به پایان رسید.

 

 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت روستایده بزرگ به پیچاب در فاز اول به طول 4/5 کیلومتر با اعتبار 96445 میلیون ریال در تیرماه سال 95 آغاز و در خرداد ماه 96 به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام /سجادی

نظرات کاربران