تازه های سایت

2. مرداد 1396 - 22:35
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کشور:
طلسم سالها بر زمین مانده پروژه ها در باشت بایدشکسته شود+تصاویر
نماینده شهرستان های باشت و گچساران گفت:برخی دراستان میخواهندبین من ،همکارانم و مسئولین اخلاف بیندازند ،بدانند که هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و همه چیز روی ریل خود در حال حرکت است

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ، کیلومتر از جاده های روستایی باشت در مسجد روستای لیراب با حضور نماینده محترم شهرستان های باشت و گچساران ،امام جمعه،مدیرکل راه و شهر سازی ،مدیرکل امور عشایر،مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق،فرماندار باشت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

غلام رضا تاجگردون گفت: تقدیر و تشکر میکنیم از همه کسانی که در این پروژه ها تلاش کردند. در این شرایط که مشکلات از جمله تاخیر در ارسال ، منابع ارشد ولی همچنان مسئولین شهرستانی و استانی در حال تلاش هستند و از سرمایه خودشان دارند هزینه می کنند.

 

مسئولین به خدمات نظام جمهوری اسلامی کمک می کنند

مسئولین به خدمات نظام جمهوری اسلامی کمک می کنند که در دولت تدبیر و امید به خوبی نمایش داده می شود.فرماندار محترم باشت هم همواره همراه و پشتیبان این پروژه ها بوده تا یک کار خوب و زیبا به بهره برداری برسد.

توصیه میکنم مردم به روستای پیچاب رفته و این خدمات را ببیند،من این خدمات را در برخی از منطقه ها  فقط در اوایل انقلاب دیده ام. 40 کیلومتر برق رسانی را از این کوه های سر سخت و شیب های بسیار زیاد انقال دادیم تا برق به انتهای پیچاب برسد.

 

وقتی این مناطق را میبینیم هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک روستایی محروم بتواند در منزل خود برق داشته باشدو تشکر میکنم از مهندس راهزادی رئیس کل اداره برق استان که این راه را با سرعت به پیش بردند.

 

طلسم سالها بر زمین مانده پروژه ها در باشت باید شکسته شود

وی افزود: امروز کلنگ آب آشامیدنی روستاهای گوهرگان و تکیه و ده بزرگ در روستای گوهرگان زده شد.امیدواریم که این طلسم سالها بر زمین مانده ای که وجود داشت شکسته شود .با اعتباراتی که بنیاد برکت و نظام دادند این اعتبار تامین شد و کار صورت گرفت.

 

لطف و عنایت بنیاد برکت به استان

 بنیاد برکت که ستاد اجرای برنامه امام است لطف و عنایت به استان ما داشته اند و روزی با من صحبت کردند و گفتند میخواهند 300میلیارد  ریال در یک منطقه محروم در استان کمک کنند و یک کار ارزشمند انجام دهند .

 

2000میلیارد ریال بنیاد برکت به استان کمک کرد

یک منطقه انتخاب شد و گفتند 300میلیاد تومان در این منطقه هزینه میشود،من مخالفت کردم و گفتم استان ما سه حوزه است و این اعتبار بین آنها تقسیم شود و در نهایت برای هر شهرستان 300میلیار ریال اعتبار گرفته شد که در صورت جلسه دو هزار میلیارد ریال اعتبار به استان ما داده شد.

این اعتبار در سه منطقه محروم استان در باشت، چاروستا و مارگون و لوداب جذب شد.بخش کوچکی از این اعتبار صرف چاه آب روستای گوهرگان شد

با این روش ها بودجه و اعتبار به استان رسید و به مناطق مختلف استان کمک میشود، امروزه در یک شهرستان مانند باشت 55کیلومتر روکش و احداث جاده روستایی که بالغ بر 360میلیار ریال هزینه شده است .

 

کل اعتبارات شهرستان باشت که اعلام شد در سال 96 به میزان 80میلیارد ریال بوده است.بیمارستان شهرستان باشت 200میلیارد ریال برای آن هزینه شده و به زودی افتتاح خواهد شد . این پروژه ها به برکت نظام و دولت محترم بوده که به استان ما عنایت دارد.

 

وی در پاسخ به سخن امام جمعه محترم مبنی بر این که  جاده ها را خراب کرده اید(به صورت مزاح) گفت : خرابی چه از حد گذشت آباد میگردد.باید خراب کرد و بهم ریخت تا بتوان یک منطقه را از نو آباد کرد.

 

 خبرهای خوش برای مردم شهرستان باشت

تاجگردون نماینده شهرستان های باشت و گچساران همچنین از خبرهای خوش برای مردم شهرستان باشت اظهار خوشحالی کرده و گفت: بزودی شاهد پروژه های بزوگتری در سطح شهرستان خواهیم بود که به موقع این پروژه ها را اعلام خواهم کرد.

 

برخی دراستان میخواهندبین من ،همکارانم و مسئولین اخلاف بیندازند

برخی در استان نمیخواهند و یا خوششان نمی آید و میخواهند بین من و همکارانم و مسئولین استان اخلاف بیندازند که دل نگرانی هایی بین مردم به وجود می آورند و از هر ابزاری استفاده می کنند که جو را خراب کنند.

هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و همه چیز روی ریل خود در حال حرکت است ،اتفاقی نیفتاده و نخواهد افتاد.همه نمایندگان استان هم دست در دست هم برای عمران و آبادی استان گام بر میدارند.ما محکم هستیم و محکم هم کار میکنیم

 

محکم تر از هر دوره ای که شما فکر می کنید امروز غلام رضا تاجگردون وکیل شما و کسی که دوست دارد برای شما کار کند گام هایمان محکم و استوار و کفش های بند کشیده هم کارشما را حل میکنیم و نمیگذاریم کاری بر روی زمین بماند .

امروزه مردم یاد گرفتند مطالبه گر باشند،مردم حق دارند مطالبه گر باشند برای زندگی بهتر برای خود و فرزندانشان،سختی کار شاید زیاد باشد ولی شیرینی یک دعای خیر مردم برای ما بسیار ارزشمند است و از این موضوع خوشحالم و باید جوابگوی مطالبات مردم باشیم.

 

تشکر ویژه از پیمانکار بومی(رزمان)

غلام رضا تاجگردون گفت: تشکر ویژه از برادر ارجمندم رزمان دارم که امروزه در حوزه فعالیت بنده کارهای توبی را با مشقت در حال انجام آن است .

ان شاءالله خداوند روز به روز به سلامتی  وی بیفزاید.و امید است روز به روز بهتر کار کنند تا ماهم بتوانیم بیشتر پشتوانه باشیم تا کارهای خوبی در منطقه صورت گیرد .

 

قصور تمام جمهوری اسلامی ایران رابه گردن نظام نیندازید

قصور تمام جمهوری اسلامی ایران و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را متوجه من بکنید و بگویید مقصر تاجگردون است ولی هیچگاه از نظام و مملکت و دولت تان ،قصور را به گردن نظام نیندازید و بدانید،که همه تلاش می کنند که به مردم خدمتی برسد و اگر هم نمیرسد از کمبود امکانات است

و در پایان گفت: دست همه کسانی که در عرصه خدمت به مردم تلاش می کنند را میبوسیم .

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران