تازه های سایت

2. مرداد 1396 - 23:38
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:
حمل تیرهای برق به منطقه صعب العبور پیچاب بسیار سخت بود+تصاویر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:حمل تیرهای برق به منطقه صعب العبور پیچاب بسیار سخت بود ، مسئولان نیروی برق در استان ،شهرستان باشت و گچساران تلاش و همکاری های خوبی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ،داود راهزادی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح برق رسانی به روستای پیچاب باشت به خاطرات روزهای اول که غلام رضا تاجگردون نماینده شهرستان های باشت وگچساران از وی خواسته بود که این منطقه را برای برق رسانی بررسی کند اشاره و گفت:برق رسانی به روستای پیچاب یک امر باورنکردنی بود که امروزه شاهد تحقق آن هستیم.

 

وی افزود: دکترتاجگردون واقعا دغدغه مشکلات مردم را دارند و برای برق رسانی و جاده ارتباطی این منطقه تلاش زیادی کردند که تقدیر ویژه از ایشان داریم.

 

راهزادی عنوان کرد:با بررسی های اولیه که اطلاعات درستی به استان نداده بودند نظر آنها بر انرژی خورشیدی بود ولی با اصرارهای دکتر تاجگردون و واقعیتی که وجود داشت امروز شاهد برق رسانی کامل به این منطقه هستیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به طراحان و پیمانکاران این پروژه از روند پیشرفت کار احساس خوشحالی کرده و گفت:امروز در این هوای خوب و درختان زیبا  کوه های سر به فلک کشیده شاهد عبور تیرهای برق و شبکه های برق در این منطقه هستیم.

 

وی تصریح کرد:فاز چهارم و پنجم این پروژ سال 95 مورد بررسی قرار گرفته و به پیمانکار با کمترین قیمتی که در این منطقه میتوانست انجام شود واگذار شد.

راهزادی از سختی های برق رسانی به این منطقه اشاره و گفت:حمل تیرهای برق به این منطقه صعب العبور بسیار سخت بود که همکاران نیروی برق در استان ،شهرستان باشت و گچساران تلاش و همکاری های خوبی داشتند.

 

وی درپایان اظهار کرد:امکان نصب  نیروهای غرق آبی در این منطقه وجود دارد.اکنون زیرسازی آماده است و باید برق آن وصل شود که ترازیست ان هم آماده است.یکئ نوع اشتغال زایی ایجاد می شود و هم کمک به تامین پایدار برق در این منطقه و کل منطقه ای که به آن وصل است میشود.

 

گفتنی است منطقه سخت گذر پیچاب از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت است.منطقه مستعد پیچاب با 16 روستا و 350 نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های مهم عشایری این استان در محرومیت بسر می‌برد.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران