تازه های سایت

17. مرداد 1396 - 11:59
پیام تبریک مسئولان باشت به مناسبت روز خبرنگار+تصاویر
مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باشت با صدور پیام های جداگانه ای 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه در این استان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مدیران دستگاه های اجراییشهرستان باشت با صدور پیام های جداگانه ای 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه در این استان تبریک گفتند.

پیام تبریک فرماندار باشت سید مسعود حسینی به مناسبت روز خبرنگار:

 

حسینی

بسمه تعالی
“ن . والقلم و ما یسطرون ”
۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

 

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال‌های انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم.

 

آنانی که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش جانانه ایستادندو با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

 

 به همین مناسبت این روز فرخنده را به همه خبرنگاران و فعالین عرصه ی رسانه و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سرافرازی و موفقیت بیش از پیش خبرنگاران غیور و آزاداندیش کشورمان و مخصوصا خبرنگاران شهرستان باشت را در عرصه ی اطلاع رسانی و انعکاس خدمات گسترده ی نظام جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.

 

 

پیام تبریک مهرداد انبازپور بخشدار مرکزی باشت به مناسبت روز خبر نگار وی طی پیامی 17 مرداد، روز خبر نگار رابه خبرنگاران وفعالان رسانه ای تبریک گفت.

 

مهرداد انبازپور

خبرنگار نیک گفتار،نغزگفتار،راست گفتار" باسلام نظر به اهمیت مقوله اطلاع رسانی وخبر رسانی، خبرنگاران به راستی تجسم امانت،مسئولیت،تعهد،دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان وتصویر گر زمان خویش هستند،زیرا همواره درعمق جامعه زندگی میکنند وسلامت فرهنگی وفکری هرجامعه ای،مرهون تلاش های شبانه روزی انهاست.

ازاینکه در راه حقیقت ورسالت خطیر وسترگ اگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق ووثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اید ودر راه دست یابی به اطلاعات حقیقی وموثق همسو باوجدان اخلاقی وشرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق فردی ،حفظ حریم و اسرار خصوصی وشوون انسانی بامعیارهای اخلاقی اهتمام ورزیده اید؛ لذابه مصداق حدیث شریف "" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق "" به پاس زحمات شما خبر نگاران صدیق تقدیر وتشکر بعمل می آید.

 

 بخشداربوستان علی کرم شجاعی  روزخبرنگارراتبریک گفت:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ن و القلم و مایسطرون "و بدین سان قلم مقدس شد و مبارک؛ چرا که آیینه ارزش است و بینش و ترجمان هنر است و پیشرفت" بی شک رشد و توسعه جامعه مدنی نیازمند عزم جدی خبرنگاران در آگاه سازی آحاد آن جامعه است. چرا که خبرنگاران، راهیان وادی آگاهی، آزادی و نیک اندیشان عرصه اطلاع رسانی هستند .

 

رسانه ها در شکل گیری و انتقال آرمان ها به شهروندان نقش بسزایی دارند و در عصر اطلاعات بسیاری از رویاها و پیشرفت های بشری در سایه این تعامل بروز و ظهور می نماید. در این بین مدیران، سردبیران رسانه ها و خبرنگاران، طلایه دار این همه شکوه در مسیر حرکت کاروان بشری به سمت دنیایی بهتر با مردمی آگاه تر هستند . 

 

همت والای شما خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات از یک سو و از سویی دیگر انعکاس مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های زندگی اجتماعی و شفاف سازی و تنویر افکار عمومی، ارزشمند و ستودنی است. بر خود وظیفه می دانم تلاش صادقانه شما عزیزان را در پوشش اخبار و رخدادهای مختلف را ارج نهاده و در روز خبرنگار از تمامی فعالان عرصه قلم قدردانی نمایم. موفقیت روز افزون شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.  علی کرم شجاعی بخشداربوستان

 

 

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت دکتر فرشاد رستمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی استان تبریک گفت و اظهار کرد: خبرنگاران در تحرک جامعه و روشنگری عمومی نقش ویژه ای دارند. متن کامل پیام دکتر فرشادرستمی به شرح زیر است؛

 

دکتر رستمی

بسمه تعالی "نون والقلم و ما يسطرون " روشنگری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسالتی است که خبرنگاران و روزنامه نگاران برای تحرک جامعه برگزیده اند.

 

خبرنگاران در واقع مدافع حقوق مردم و تصویرگر روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هستند و جایگاه آنان در شفاف سازی مسائل و ایجاد زیرساخت های مناسب در مسیر رشد و توسعه غیرقابل انکار است.

 

17 مرداد، روز خبرنگار و روز شهادت ، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم جهت پاسداشت مقام و جایگاه مردان و زنانی است که دفاع از حقوق عمومی مردم و تنویر افکار عمومی جامعه در جهت نیل به اهداف توسعه را در پیشانی اقدامات خود قرار داده اند.

 

اینجانب 17 مرداد، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و اطلاع رسانی استان که در رسانه ملی، مکتوب،مجلات ،روزنامه ها، دیجیتال،،رادیو،تلویزیون،، و در شبکه های مجازی وظیفه سترگ آگاهی بخشی را بر عهده دارند تبریک عرض می نمایم و امیدوارم شهرستان باشت بتواند با حمایت های خبرنگاران حرکت در مسیر آبادانی و پیشرفت جامعه را با سرعت بیشتری طی کند.

  دکتر فرشاد رستمی،،،سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت

 

 

سرپرست  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت حجت‌الاسلام ظهرابی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به‌ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران عزیز شهرستان باشت تبریک و تهنیت گفته و یاد و خاطره خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی محمود صارمی و شهدای خبرنگار را گرامی می دارم.

 

ظهرابی اداره تبلیغات اسلامی

وی افزود:انعکاس وقایع، تدوین صحیح، عزم راسخ، صبری بلند، باید از آن خبرنگار و قلمش باشد، چراکه قلم خبرنگار رسانه‌ای است که باید از دامن صداقت برخاسته باشد.

 

ظهرابی درادامه بیان داشت:۱۷ مرداد به یاد محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال ۱۳۷۷ به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید، به‌عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت افزود:اولین درسی که یک خبرنگار می‌آموزد حفظ منافع ملی است و این شتاب در ارسال خبر نباید خبر را به سویی سوق دهد که منافع ملی با خطر مواجه شود زیراکه خبرنگار زبان گویای منطقی‌ و ناب‌ترین تفکرات است.

 

ظهرابی درپایان بیان داشت: اهالی رسانه و خبرنگاران با تحلیل و تفسیر درست وآگاهینه مسائل جامعه مسیر بالندگی و توسعه را هموار میکنند و با سخت‌کوشی و تلاش شبانه روزی درانتقال و انتشار آزاد افکار و اخبار، همیشه حضوری شایسته داشته و دارند.

 

 

پیام تبریک جواد شمشیری سرپرست جهادکشاورزی شهرستان باشت به مناسبت روز خبرنگار

 

شمشیری جهادکشاورزی

 

متن پیام به این شرح است:

بسم رب المطلعین و الصدیقین

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،”روز خبرنگار” نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ ” آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.

اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پرتلاش استان کهگیلویه وبویراحمد وخاصه شهرستان باشت قدردانی از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا، که آگاهی را حق مردم می‌دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه هم نوعان خود خستگی ناپذیر و مومنانه می‌کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال خواهانم.

جواد شمشیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باشت

 

در حال بروز رسانی...

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران