تازه های سایت

4. شهريور 1396 - 14:07
دوره آموزش فرهنگی واجتماعی کارکنان دولت در باشت+تصاویر
دوره آموزش فرهنگی واجتماعی کارکنان دولت به همت اداره تبلیغات اسلامی واقع درسالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان باشت برگزارشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز ،دوره آموزش فرهنگی واجتماعی کارکنان دولت به همت اداره تبلیغات اسلامی واقع درسالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان باشت برگزارشد .

 

حجت الاسلام عبودی امام جمعه  باشت در درجمع مسئولین وکارکنان باتاکید به اینکه  توجه به قرآن و ارز‌شهای دینی امری ضروری است، خاطرنشان کرد: در فرهنگ کار باید به ارزش‌های دینی در بین کارکنان توجه شود.

 

وی درادامه با اشاره به اینکه غفلت از باطن قرآن سبب تبدیل عبادت به عادت می‌شود، تاکید کرد: در این صورت عبادتی که می‌کنیم، اثرگذار نیست.وادای نماز جماعت در مکان های اداری، افزایش توجه کارکنان به مسایل دینی و مذهبی نقش بسیار موثری در افزایش کارآیی آنان، رعایت محرمات، انجام واجبات و سالم سازی مکان های اداری دارد.

 

امام جمعه باشت با تاکید براینکه ما باتوجه به اعتقادات دینی که داریم باید نسبت به کاری که انجام می دهیم مسئولیت داشته باشیم وبی تفاوت نباشیم گفت:مانباید نسبت به وظایف وکارهای محوله بی تفاوت باشیم زیرادرقیامت باید پاسخگوی کارهایی که انجام می دهیم باشیم.

 

وی درادامه تاکید کرد:ما مسئولین وکارکنان چاره ای نداریم جزء اینکه معتمد به قیامت شویم وتا بتوانیم ازحقوق همنوعان خود دفاع کنیم تا حق کسی پایمال نشودوخدای ناکرده اگر مسئولی در کاری پارتی بازی کند باید بداند که درروز قیامت باید پاسخگوی کار خود باشد.

 

عبودی افزود:باید تا آنجا که می توانیم مسائل اعتقادی خودرا تقویت کنیم وزمانی می توانیم این کارراانجام دهیم که ارتبا ط قوی با قرآن،دعا ومناجات وارتباط با مسجدداشته باشیم که امروزه می بینیم درنماز های مساجد حضور مسئولین وکارکنان بسیار کمرنگ می باشد.

 

وی دربخش دیگری ازسخنان خود گفت:اگرمدیران وکارکنان ما از تقویت ایمان خود فاصله بگیرنددرونشان تهی می شود که این خود باعث مشکلات دیگری درجامعه می شود.

 

عبودی در پایان گفت:رشوه دادن وراند بازی وارتباط وپارتی بازی باعث آسیبهای اجتماعی دیگری درجامعه می شود که به تبعه آن ازدواج روبه کاهش، سن ازدواج بالا می رود،خودکشی وطلاق واعتیاد که از آسیبهای اجتماعی است درجامعه زیاد می شود و دیگر آنوقت با نصیحت کردن وراهنمایی کردن قابل حل نیست.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران