تازه های سایت

12. شهريور 1396 - 0:26
پیرترین رزمنده دوران دفاع مقدس باشت دارفانی را وداع گفت+تصاویر
حاج شهریار آل احمدی پیرترین رزمنده دوران دفاع مقدس در باشت در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز، حاج شهریار آل احمدی پیرترین رزمنده دوران دفاع مقدس در باشت در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

وی متولد سال 1313 در باشت بود. دارای دو پسر و هفت دختر می باشد که در سال 1341 وارد آموزش و پرورش شده و همه او را به عنوان یک انقلابی می‌شناسند، کسی که منزلش پیش از انقلاب مأمن انقلابیون و افراد سرشناس منطقه و کشور بوده است؛ اما همه فعالیت‌های او به انقلاب خلاصه نشد، چراکه وی با شروع دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به یاری آرمان‌های انقلاب آمد.

 

مرحوم حاج شهریار مسئولیت‌های زیادی در دوران زندگی خود از جمله :  آموزش و پرورش، مسئول کمیته حضرت امام خمینی (ره) و پس از کمیته امداد نیز مسئول انتظامات باشت و در این مسئولیت نیز سعی کرد حق کسی ضایع نشود و به مردم منطقه خدمت کند.

 

وی در 8 سال دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده  و به واسطه ی مواضع و رفتارهای مردم مدارانه اش، از جایگاه ویژه ای در میان ایل اصیل باوی، مخصوصا مردم شهر باشت برخورداربود و همین نکته، بر شکوه و بزرگی اش می افزود.

 

جهت دانلود فیلم حضور حاج شهریار آل احمدی در جبهه کلیک کنید.

 

اخرین جمله ای که مرحوم حاج شهریار آل احمدی در مصاحبه با پایگاه خبری باشت نیوز(خامی) گفت : ای مردم، ای مردم اگر جانتان می‌رود اما نگذارید که انقلابتان از بین برود و ای جوانان، در پای حق بمانید...

 

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ خانواده آل احمدی.. پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز از خداوند منان  صبر برای خانواده محترم خواهان است ...روحشان شاد و یادشان گرامی..

 

مراسم خاکسپاری این مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد...

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران