تازه های سایت

12. شهريور 1396 - 14:41
رئیس و نایب رئیس شورای شهر باشت مشخص شد‌+تصاویر
ظهر امروز جلسه تحلیف شورای شهر باشت با حضور فرماندار و ۵نفر اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز ،ظهر امروز جلسه تحلیف شورای شهر باشت با حضور فرماندار و ۵نفر اعضای شورای شهر برگزار شد. در این جلسه اعضا هر کدام با ۵رای انتخاب شدند.

 

نادر گرامی به عنوان رئیس ،امیرحسین ظفری به عنوان نایب رئیس، بهادر دارسنج به عنوان خزانه دار، محمدجعفر نجاتی و حبیب الله احمدی به عنوان منشی شورا با اکثریت آرا انتخاب شدند.

 

با هماهنگی و اتحاد هر ۵نفر شورا تصمیم گرفتند در اولین جلسه که به صورت رسمی با یکدیگر برگزار می کنند سرپرست و شهردار باشت را مشخص کنند.

 

محمدجعفر نجاتی در این جلسه گفت: شورا باید بدور از حاشیه باشد و در اولین جلسه یک فرد با تجربه و کاردان را برای شهردار باشت انتخاب خواهند کرد.

 

وی افزود: بزودی شهردار انتخای میشود تا شهروندان بتوانند در آرامش کارهای خود در شهرداری را انجام دهند.

 

سیدمسعود حسینی فوماندار شهرستان باشت ضمن تبریک به اعضا شورا و تشکر از حضور آنها اظهار کرد: انتخاب مهم و حساسی را شورا انجام داده و امیدواریم با تعامل و همکاری در کنار هم گام برداریم و مشکلات مردم را حل کنیم.

 

وی افزود: پست و مقام و اینکه چه کسی رئیس و نایب رئیس باشد هدف اصلی نیست و هدف اصلی همکاری همه اعضا با یکدیگر است.

 

حسینی عنوان کرد: ملاک برای مردم عملکرد اعضای شورا است و کسی به رئیس و نایب رئیس کار ندارد و همه اعضای شورا را با یکدیگر میدانند.

 

فرماندار باشت تصریح کرد: جایگاه شورا بسیار حساس و مهم است و اعضا با عملکرد مثبت باید مشکلات شهر را حل کنند و از افراد قوی و کاردان استفاده کنند.

 

سید مسعود حسینی در ادامه به نسبت فامیلی هر۵ نفر اعضا اشاره و گفت: همه شما نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارید و باید با تعامل و همکاری مناسب مشکلات شهرستان را حل کنید.

 

وی در پایان عنوان کرد: همه اعضا باید دید کلی نسبت به شهرستان داشته باشند و مصوباتی که می فرستند به دقت روی آن تصمیم گیری کنند و قانون را رعایت کنند. جو همکاری و تعامل اعضای شورا در شهرستان بسیار خوب و مناسب است و امید است برای پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان همت مضاعف داشته باشند .

 

اعضای شورای شهر باشت هرگونه اخبار بر مبنای انتخاب شهردار را کذب اعلام کردند و طبق گفته آنها در اولین جلسه آنها شهردار را انتخاب خواهند کرد. طبق شنیده ها لطف الله موسوی گزینه نهایی اعضا شورا نیست و باید دید در روزهای آینده چه کسی سکاندار شهرداری باشت را در دست خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ سجادی

دیدگاه‌ها

خیلی جالبه . درگچساران فرماندار این حرفها رو نمیزنه ولی در باشت اره گروه سه نفره اصولگرا در انتهاب شهردار هم مثل امروز و انتخاب هیات رییسه عمل خواهند کرد و یک شهردار گشینی و اصولگرا را انتخاب خواهند کرد.
انتخاب شهردار کاری به اصول گرا و اصلاح طلب نداره.شوراهای محترم محبت کنن برای شهرستان باشت شهرداری که رشته اش عمران باشد و کارمند یکی از ادارات باشد را انتخاب کنند تا شهر پیشرفت کند.

نظرات کاربران