تازه های سایت

7. مهر 1396 - 13:50
همه پرسی اقلیم کردستان باعث دو دستگی عراق خواهد شد/ امام حسین(ع) برای دفاع از مظلومان عالم قیام کرد
امام جمعه موقت شهرستان باشت گفت: هر کسی با خدا معامله کند خداوند بهترین ها را برای او رقم خواهد زد.امام حسین(ع) برای دفاع از مظلومان عالم قیام کرد،تا ریشه ظلم و بی عدالتی از بین برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛حجت السلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان باشت ضمن اشاره به شهادت شهید حججی و تشیع باشکوه آن بر دستان عاشقان اهل بیت عنوان کرد: هر کسی از محرمات الهی دور کرد خداوند او را به سعادت و شهادت می رساند.خداوند او را در قلوب مردم جای می دهد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود.

 

وی افزود: هر کسی با خدا معامله کند خداوند بهترین ها را برای او رقم خواهد زد.

 

 

بلادی هشتم مهر روز مولوی شاعر بزرگ ایرانی را گرامی داشته و تصریح کرد: خدا این شاعر خوش نام را رحمت کند.وی اشعار بسیار زیبا بیان کرده اند.

 

وی به روز نهم مهر روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اشاره و افزود: برخی شبهه هایی وارد میکنند که چرا ما به کشورهای فلسطین و عراق و یمن و سوریه...کمک میکنیم!!جواب ما این است اگر به مظلومین عالم در هرکجای عالم کمکی میکنیم به تاسی از امام شهیدمان اباعبدالله حسین(ع) است.

 

بلادی افزود: امام حسین(ع) برای دفاع از مظلومان عالم قیام کرد،تا ریشه ظلم و بی عدالتی از بین برود.

 

وی ادامه داد: همه مردم فلسطین شیعه نیستند ولی ما به اینکه به آنها ظلم می شود از انها دفاع خواهیم کرد،برخی مظلومان مسیحی و یهودی هستند،ما نمیگذاریم حتی به مظلومان یهویی هم ظلم شود چه برسد به اینکه مسلمان باشند.

 

 

امام جمعه موقت باشت به ۱۳مهر هجرت امام خمیتی به پاریس و روز نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: اگر قانون درست اجرا شود و مجریان قانون و نیروی انتظامی در دادگاه عا،دادسراها در اجرای قانون دقت به خرج دهند اکثریت مردم علاقه مند به قانون هستند.

 

نظم و مقرارت در جامعه موجب پیشرفت اجتماعی،اقتصادی،سیاسی،فرهنگی در جامعه می شود.ما توقعمان از مسئولین و مردم این است هر دو به قانون احترام بگذارند.و اگر مردم و یا مسئولین خطایی میکنند باید برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

 

بلادی به حوادث اقلیم کردستان و همه پرسی اشاره و گفت: این شیطنتی است که از طرف رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته و نتیجه ای جز دو دستگی و نابودی کشور ستم دیده عراق در پیش نخواهد داشت.

 

وی افزود: با توکل بر خدا و کمک مسئولین کشورهای همسایه با تعامل با مسئولین عراق طوری تدبیر کنند که نقشه شوم استکبار جهانی در منطقه ما پی ریزی نگردد.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران