تازه های سایت

19. مهر 1396 - 6:57
بازدید فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از صبح زاگرس+تصاویر
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری ها سهم بسیاری در تامین امنیت دارند که با تلاش همکاران پلیس و همراهی رسانه ها این امنیت برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛به نقل از صبح زاگرس  سردار مهدی انصاری به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی، مسئول عقیدتی و  مسئول روابط عمومی نیروی انتظامی استان در بازید از پایگاه خبری صبح زاگرس ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت جزو ضروری ترین نیازهای جامعه است و برای استقرار این امنیت پلیس جمهوری اسلامی خود را موظف  می داند به فرمان امام مسلمین این وظیفه مهم را دنبال کند.

 

وی بیان کرد: خبرگزاری ها و رسانه ها سهم بسیاری در تامین امنیت دارند که با تلاش همکاران پلیس و همراهی این امنیت برقرار است و رسانه به عنوان چشم بیدار و تیزبینی است که به دنبال مطالبه مردم و انعکاس تلاش مسئولین بوده و نقش بسزایی دارند که این تلاش انها جای تشکر دارد. 

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما زندگی ما به برکت ایثار و از خود گذشتگی شهدا است گفت:باید برای ادای دین به شهدا تلاش کرد و  کاری بکنیم که مدیون شهدا نباشیم.

 

سردار انصاری در ادامه یادآور شد: امنیت به دست آمده در استان محصول عملکرد بی وقفه و شبانه روزی همکاران پلیس در رده های مختلف،همراهی رسانه های استان، شورای تامین استان، دیگر دستگاه های استان و به ویژه مردم است و به دنبال این هستیم که روزی همه مردم سفیران امنیت باشد.

 

وی گفت: جامعه سالم جامعه ای است که خانواده آن سالم باشد و جامعه ای در تکامل می باشد که محیط جامعه آن با نشاط باشد و اگر مسئولین به درستی به وظایف خود عمل کنند مردم هم همراهی درست را خواهند است و لازمه توسعه همراهی مردم است.

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاشیه نشینی یکی از معضلات و آسیب های فعلی در استان و کشور است گفت:حاشیه نشینی در شهر یاسوج، گچساران و کمی هم کهگیلویه این مشکل وجود دارد که زاییده معضلات اجتماعی است.

 

تقدیر از مستند تولیدی نیروی انتظامی استان با موضوع حاشیه نشینی در کشور

 

وی گفت: اگر فکری به حال این روند افزایشی حاشیه نشینی نکینم با یک چالش بزرگ روبرو خواهیم بود و  نیروی انتظامی استان به دنبال این است که با دخیل کردن مردم در تامین امنیت  این مناطق گام بردارد که ما هم در این راستا مستندی آماده کردیم که در کشور هم مورد تقدیر قرار گرفت.

 

سردار انصاری اظهار کرد:کار نرم افزاری که دشمن در جامعه ما انجام می دهد آسیب های اجتماعی خیلی جدی را ایجاد کرده است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و انتظار داریم رسانه ها و دستگاه های اجرایی در بحث حجاب، فضای مجازی و... به کمک ما بیایند و در مقابله با این آسیب های اجتماعی باید کارفرهنگی شکل بگیرد که این کار فرهنگی هم وقت زیادی لازم دارد.

 

وی گفت: تمام معضلات، مشکلات و آسیب ها را پیگیری می کنیم و دغدغه مسئولین استان را در این معضلات می بینم که با مقدورات و مشکلاتی روبرو هستند که امکان رفع این مشکلات را از آنها گرفته است و نیروی انتظامی بیشتر از کار قهری به دنبال کار فرهنگی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران