تازه های سایت

23. مهر 1396 - 10:21
واکنش خبرنگاران چرامی به سخنان ترامپ:
صحبت های ترامپ نشان دهنده عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی اوست/ملت آمریکا از دست دیوانه بازیهای ترامپ خسته اند
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در سخنان خود اتهامات و ناسزاهایی را متوجه جمهوری اسلامی کرد و از روی پریشان حالی هر چه خواست بر زبان آورد که باعث واکنش خبرنگاران چرام و سرفاریاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛  به نقل از  چرام؛شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در سخنان خود اتهامات و ناسزاهایی را متوجه جمهوری اسلامی کرد و از روی پریشان حالی هر چه خواست بر زبان آورد.

 

علاوه بر این یادآوری می‌شود رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی گستاخانه، ادعاهای واهی درباره سپاه پاسداران و خلیج فارس مطرح کرد که همه ی افراد به این سخنان واکنش نشان دادند.

 

به همین خاطر خبرنگاران چرام و سرفاریاب در برابر سخنان نادرست و غیرعقلی رئیس جمهور آمریکا نیز واکنش نشان داند.

 

 

سید علی تقوی-عکاس و خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز

سید علی تقوی گفت:ترامپ فکر کرده اس که با این یاوه گویی ها می تواند بین مسئولین نظام فاصله بیندازد.

 

وی افزود:اما برخلاف انتظار سخنان وی، اتحاد بین مردم ومسئولین صد چندان شده و ما باید فرموده ی امام راحل را بدون کم وزیاد سرلوحه کار خودمون قرار بدهیم.

 

تقوی گفت:در یک کلام آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

 

کیانی باوند-خبرنگار پایگاه خبری صدای جنوب

باوند اظهار کرد:به فرموده امام خامنه ای طلاوی و وحیف ارا باخاک یکسان خواهیم کرد وهمچنان گوش به فرمان امام خود تا پای جان ازکشورخود دفاع ونهادعزت وافتخارسپاه پاسداران راحمایت خواهیم کرد.

 

وی افزود:سخنان ترامپ به دور از هرگونه عقل و منطقی است و ما سخنان این یاوه گو را محکوم می کنیم.

 

 

سعید رخ افروز-خبرنگار پایگاه خبری عصر زاگرس

رخ افروز عنوان کرد:ملت امریکایی از دست دیوانه بازیهای ترامپ خسته شه اند.

 

وی افزود:ترامپ عقل کمی دارد و هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده است.

 

خبرنگار عصر زاگرس گفت:توهین ها و فحاشی های ترامپ اتحاد مردم ایران را بیشتر کرد.

 

رخ افروز در پایان سخنانش اظهار کرد:ما تا اخر پای انقلابمان هستیم و بر خلاف ترامپ و امریکایی ها و در چارچوب منافع ملی به برجام احترام می گذاریم.

 

 

صادق شیخی-مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی چرام

این خبرنگار در پی سخنان نادرست ترامپ اظهار کرد:برای مسئولان و ملت آمریکا شده است که ملت ایران به برکت اسلام و انقلاب زیر بار زور نمی‌رود و ملت ایران در مسائل مهم مربوط به منافع ملی عقب نشینی نمیکند.

 

وی افزود:زورگویی ها بر ملت ایران جواب نمی‌دهد و حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام با عکس العمل جدی جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

 

این خبرنگار چرامی عنوان کرد:سخنان رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی اوست و این سخنان برای مردم و نخبگان آمریکا باعث شرم و خجالت زدگی است چه برسد به جهانیان.

 

بر اساس این گزارش،همه چرامی ها در شبکه های اجتماعی و حضوری به نحوی به سخنان یاوه گوی نرامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند که حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز شب گذشته در این رابطه به سخنرانی پرداختند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران