تازه های سایت

29. مهر 1396 - 13:38
در حمایت از سپاه پاسداران صورت گرفت:
کارکنان بنیادشهید و امورایثارگران باشت با شاخه گل به دیدار پاسداران سپاه ناحیه باشت رفتند+تصاویر
دیدار کارکنان بنیادشهید و امورایثارگران باشت از سپاه ناحیه باشت و حمایت قاطعانه خود از سبزپوشان سپاه کشور.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت در واکنش به تهدیدات و یاوه گویی های اخیر مقامات و دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، حمایت قاطعانه  خود را از سبزپوشان سپاه  اعلام کردند و انزجار خود را از یاوه گویی هایی که به صورت پیوسته از طرف دولت آمریکا به سوی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل می شود، نشان دادند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه پدر شهید اکبری،حجت السلام حسینی جانباز باشتی و کارکنان این نهاد به دیدار خانواده سبزپوشان در ناحیه سپاه شهرستان باشت رفتند.

 

عادل شریعت پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان کرد: حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران و همیشه در صحنه کشور اعلام میکنیم.

 

وی افزود: سپاه و بسیج جدای از ملت نبوده و همواره کنار ملت هستند .سپاه پاسداران ریشه در تار و پود نظام اسلامی دارد و نه تنها دولت بلکه همه جمعیت 80 میلیونی ایران اسلامی پشتیبان و حامی این نهاد انقلابی هستند.

 

 

رئیس بنیاد شهید ضمن اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود،اگر کسی بخواهد چشم بدی به کشور داشته باشد باید به دهن او کوبید.سپاه در قلب مردم ایران و جهان جای دارد.

 

شریعت پور تصریح کرد: سپاه پاسداران از  نیروهای همین کشور و دیار هستند و هر زمان به آنها نیاز باشد جان در کف خدمتگذار مردم هستند.هرجا عالم فردی مورد ظلم واقع می شود نیروهای سپاه جان در طبق اخلاص می گذارند  و بخاطر تحقق عدالت و پاسداری از انقلاب اسلامی  که با خون هزاران شهید درخت انقلاب را ابیاری شده اس

 

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت ضمن اشاره به سخان رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: امروزه اگر این مرد دیوانه(ترامپ) حرفی میزند قطعا به این دلیل است که نظام جمهوری اسلامی و و سبزپوشان سپاه کارخود را به نحو احسنت انجام داده و به سراسر دنیا صادر شده است.

 

وی افزود: هر آزاده خواهی در هرگوشه ای از جهان امروزه با تاثی از انقلاب امام خمینی(ره) میتوانند ادعای حق خود را داشته باشند.

 

عادل شریعتپور گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا به بخاطر شکست سیاست های خود در کشورهای لبنان،ترکیه،سوریه،عراق و خاورمیانه این حرفارا میزند.

 

وی افزود: امروزه با تاثی از مقام معظم رهبری و با پیروی و مطیع امر ولایت بودن به لطف خدا ایران امن ترین کشور در جهان است و این موضوع را ما مدیون تلاش و از خودگذشتگی های سبزپوشان سپاه پاسداران هستیم.

 

شریعتپور در پایان عنوان کرد: حمایت قاطع خود را از سپاه و سبز پوشان کشور اعلام میکنیم و تا جان در بدن داریم از کشورو سپاه پاسداران حمایت خواهیم کرد.

 

در آیین این مراسم  حجت السلام سید نادر حسینی جانباز سرافراز 8 سال دوران دفاع مقدس : ضمن تقدیر و تشکر ازسپاه پاسداران در کشور به ویژه شهرستان باشت و  حضور بنیاد شهید و حضور پدر شهید اکبری در ناحیه سپاه باشت تصریح کرد:  ترامپ یک فرد خیره سراست که از وقتی که به ریاست جمهوری رسیده است طبع جنگ علیه مظلومان را دارد.

 

 

وی افزود: وقتی ترامپ  میبینند سپاه پاسداران ، قدرت نظام جمهوری اسلامی  و یاور مظلومان در سراسر جهان هستند و کسانی هستند که با تمام قدرت و وجود توانستند انقلاب اسلامی را از تمام خطراتی که ان را تهدید میکرد که یکی ازآان خطرات می توانست انقلاب مارا از بین ببرد،  این سپاه بود که کشورمارا با فداکاری های خود و خون های شهیدان نجات داد .

 

 

حجت السلام حسینی گفت: سپاه پاسداران ملت را از پراکندگی و خطرات دشمنان داخلی و خارجی نجات داد و خطرات را با خون خود از بین ببرد.

 

وی ادامه داد: سپاه توانست در مراحل مختلف انقلاب خطرات را از کشور دور کند و با از خودگذشتی و قدرت نمایی های خود دور کند . کشورما سپاه را دوست میدارند و دشمنان سپاه را دشمنان  خود می دانند.

 

این جانباز سرافراز گفت: سپاه پاسداران، قدرت ولایت ،رهبری و مردم در تمام عالم هستند.سپاه به منزله روح و جان مظلومان عالم است.

 

حجت السلام حسینی به سخنان رییس جمهور ستمگر امریکا اشاره و گفت: ترامپ عقل ندارند و نمیبینند که این سپاه است که تروریست ها را از بین میبرد،و در عراق و سوریه تروریست ها را از بین میبرد.

وی افزود: ماهم به عنوان جامعه هدف حمایت قاطع خود را از سبزپوشان سپاه پاسداران در کشور اعلام می کنیم و دشمنان این نهاد را دشمنان اسلام و مظلومان عالم میدانیم.و امیدواریم روز به روز به قدرت سبز پوشان افزوده شود. ما پشتیبان سپاه هستیم و تا زنده ایم از این نهاد حمایت خواهیم کرد.

 

در پایان این مراسم مختاری جانشین سپاه ناحیه باشت ضمن تشکر از حضور رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران در سپاه ناحیه باشت اظهار کرد:دلگرمی سپاه پاسداران از حمایت مردم و نهاد ها و شما بسیجیان است.با حمایت شما نهادها ، سپاه پاسداران با قدرت بیشتری به جلو می رود و روز به روز به اقتدار کشورمان افزوده خواهد شد.

 

وی افزود: با دعای خیر شما بسیجیان امیدواریم از این انقلاب به خوبی پاسداری کرده و وظیفه ی ای که بر دوش ما است را در راه تحقق ارزش های انقلاب و معنویات مقام معظم رهبری بتوانیم قدم های استوارتر و محکمتری برداریم .

 

جانشین ناحیه سپاه باشت تصریح رد: اگر در زمان جنگ 8 ساله شهید باکری ،باهنر،همت داشته ایم اکنون نسل جوان امروزی سپاه در سوریه ،عراق و لبنان از عراق و سوریه تا حیات خلوت امریکا در آن طرف دنیا نشان دادند مردان بی ادعا و بزرگی را جامعه سپاه تربیت کرده است و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران