تازه های سایت

4. آبان 1396 - 11:00
بی خبری مسئولان وزرات آموزش و پرورش از دانش آموزان در محروم ترین نقطه کشور/ دانش آموزانی که برای رفتن به مدرسه جانشان در خطر است + تصاویر
دانش آموزان کلاس اولی منطقه محروم سیلاب کلوار شهرستان بویراحمد این روزها در حالی به مدرسه می روند که باید مسافتی بیش از دو کیلومتر را پیاده روی کنند تا به مدرسه برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛  به نقل از صبح زاگرس ،قصه پرغصه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در مناطق محروم و دور افتاده این استان انگار تمامی ندارد و هر روز فقر و تنگنا از یک طرف و بی توجهی مسئولان از سوی دیگر ادامه تحصیل آینده سازان کشور را با چالش مواجه می کند.

 

 

هنوز چند روزی از خبر دانش آموزان بی پناه "سرگچ" دیشموک که جایی برای تحصیل نداشتند و واکنش وزیر آموزش و پرورش نمی گذرد که این بار دانش اموزان معصوم کلاس اولی در محروم ترین منطقه سردسیری بویراحمد یعنی سیلاب کلوار مسافتی بیش از 2 کیلومتر را طی می کنند تا به مدرسه بروند.

 

 

هنوز زمستان سینه سوز و باران و برق و رعد و برق از راه نرسیده هیچکس به فکر این دانش اموزان معصوم نیست تا برای انها کاری کند تا این مسافت طولانی را اینگونه با وجود هزاران خطر طی نکنند.

 

به گفته اهالی سیلاب کلوار مدارس منطقه سیلاب کلوار در یک اتاق کاه گلی است که هر لحظه امکان ریزش سقف آن  محتمل است و یا بعضی از مدارس این منطقه سرویس بهداشتی هم ندارند و از امکانات اولیه محروم هستند . 

 

پیادوری دانش اموزان معصوم کلاس اولی که برای رسیدن به مدرسه با فاصله ای بیش از دو کیلومتر در سیلاب کلوار را در زیر مشاهده می کنید.

 

باید دید مسئولان اداره کل اموزش و پرورش استان فکری به حال این دو دانش آموز خواهند کرد یا موضوع مانند دانش آموزان بی پناه "سرگچ" دیشموک به گوش وزیر آموزش و پرورش خواهد رسید و دستور پیگیری می دهد.

 

 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران