تازه های سایت

10. آبان 1396 - 13:30
مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور:
وجود 370 هزار دختر مجرد در روستاهای کشور/ ازدواج دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است
مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور با بیان اینکه قریب به 370 هزار دختر مجرد در روستاها وجود دارد افزود: بازماندگی از ازدواج در دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است که باعث بروز مشکلات روحی و روانی در آنان شده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ آذر اسماعیلی در نشست کارگروه بانوان و خانواده که با حضور مسوولان استانی و کشوری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) نگاه ویژه ای به موضوع محرومیت زدایی در سطح کشور دارد و این موضوع را در دستور کار خود دارد.

 

وی عنوان کرد: کمیته امداد تلاش کرده است پای خیرین تهرانی را به این استان باز کند و در این امر بسیار موفق بوده به طوری که 80 درصد خیرین استان عمدتا تهرانی بوده است.

 

اسماعیلی به یکی از خیران تهرانی به نام ”یوسفی نمیر“ اشاره کرد و افزود:به عنوان مثال همین خیر 18 مرتبه با دست پر به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده و در زمینه محرومیت زدایی تلاش فراوانی انجام داده است‌.

 

وی با بیان نادیده گرفتن مشارکت مردم و ظرفیت آنان در محرومین زدایی افزود: اقتصاد روستا بدون تعارف در دست زنان است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه قریب به 370 هزار دختر مجرد در روستاها وجود دارد افزود: بازماندگی از ازدواج در دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده که این امر باعث بروز مشکلات روحی و روانی در آنان شده است.

 

مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور در پایان گفت: ضعف مدیریتی و خودکم بینی باعث عدم ارائه خدمات به مناطق محروم این استان شده است.

انتهای پیام/س

نظرات کاربران