تازه های سایت

11. آبان 1396 - 9:36
در شورای اداری شهرستان باشت چه گذشت؟
حماسه دیگری در یوم الله 13 آبان رقم خواهد خورد/نبود روشنایی در تپه نورالشهدا ولزوم پیگیری آن+تصاویر
جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳آبان در فرمانداری شهرستان باشت با حضور فرماندار ،معاون فرمانداری و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳آبان در فرمانداری شهرستان باشت با حضور فرماندار ،معاون فرمانداری و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدا این جلسه فرهاد محمدی معاون فرمانداری ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: ۱۳آبان یکی از روزهای مهم تاریخی که در تقویم کشورمان ثبت شده است که در این روز مهم سه اتفاق بزرگ رخ داده است.

 

وی افزود: در ۱۳آبان سال۵۷امام خمینی(ره) را تبعید کردند،در این روز تعداد زیادی از دانش آموزان ما در سال۵۷ در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و همچنین در ۱۳آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان به وسیله دانش جویان پیرور خط امام تسخیر شد.

 

معاون فرمانداری باشت تصریح کرد: مردم ایران با پیروزی از امام خمینی(ره) این روز بزرگ را خلق کردند که باید روز به روز قدر این روزهای مهم تاریخی را بیشتر بدانیم و برنامه های درخور شان آن برگزار کنیم.

محمود نظری در ادامه این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفته و برنامه های برگزار شده این هفته ها که با سپاه و بسیج مشترک برگزار شده بود را اعلام کرده و گفت: برنامه های مختلفی اعم از دیدار با خانواده های شهدا،غبارروبی گلزار شهدا،حضور روحانیون در مدارس و صحبت هایی در زمینه یوم الله ۱۳آبان بیان کردند.

 

وی افزود: در ارسال بخش نامه به تمام مدارس شهرستان باشت آمادگی لازم برای خلق حماسه ای دیگر را خواهیم داشت و همه در این روز مهم شرکت خواهیم کرد.

 

حجت السلام اکبر ظهرابی رئیس اداره تبلیغات شهرستان باشت ضمن گرامی داشت روز ۱۳آبان روز استکبار جهانی  گفت: برخی از افراد منافق می خواستند شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند که موفق به این کار نشدند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد .طبق فرموده قرآن باید با استعمار مبارزه کرد که امریکا نماد استکبار جهانی است.

در ادامه این جلسه هماهنگی های برگزاری مراسم یوم الله ۱۳آبان صورت گرفت.

 

سرهنگ گرامی در ادامه این جلسه با اشاره به کمبود روشنایی در سطح شهرستان گفت: تپه نورالشهدا باشت و گلزار شهدای این شهر به دلیل نبود روشنایی جایی امن برای معتادان و کارهای نامناسبی شده است.

وی افزود: از فرماندار و اداره برق درخواست می شود نسبت به این مشکل رسیدگی کنند چرا که ما هرچه داریم از خون پاک این شهیدان والا مقام است.

سرهنگ گرامی تصریح کرد:  شهدا نور انقلاب و سرمایه اسلامی ما هستند و باید جایگاهی متناسب با شان آنها برایشان درست کرد.

 

سید مسعود حسینی فرماندار باشت نیز ضمن گرامی داشت یوم الله ۱۳آبان عنوان کرد: در سال ۵۸ دانشجویان پیرو امام خمینی(ره) سفارت امریکا را تسخیر کردند که بعد از تسخیر با مدارکی که به دست آمد مشخص شد سفارت آمریکا جایی برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد انقلاب ما بوده است.

 

وی افزود:همانند سال های گذشته منتظر حضور پرشور مردم،دانش موزان،مسئولان در راهپیمایی یوم الله ۱۳بان هستیم که بار دیگر حماسه ای دیگر را خلق کنیم.

 

فرماندار باشت به دو تغییر در ادارات شهرستان اشاره و گفت: در ادارات تامین اجتماعی و دامپزشکی شهرستان تغییراتی رخ داد که آقای بهیار به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی و ظفری به عنوان رئیس جدید دامپزشکی شهرستان منصوب شدند.

در ادامه فرماندار باشت به حضور به موقع مدیران در جلسه تاکید کرد و گفت: زیبنده مدیران نیست که در ساعت مشخص شده حضور پیدا نمی کنند و اگه این موضوع ادامه پیدا کند از ورود آنها به جلسه جلوگیری می شود.

 

همچنین سید مسعود حسینی به افتتاح چند پروژه در اخر هفته اشاره و گفت:افتتاح و کلنگ زنی گاز تلخاب بیدک و آب آشامییدنی دلی رباط با حضور دکتر احمدی استاندار و دکتر تاجگردون برگزار می شود.

نظرات کاربران