تازه های سایت

17. آبان 1396 - 11:29
رئیس پلیس راهور تهران خبرداد؛
جزئیات کورس دو فوتبالیست در اتوبان/ پلیس دو بازیکن استقلال را احضار کرد
رئیس پلیس راهور تهران در خصوص کورس گذاشتن بازیکنان تیم استقلال در یکی از بزرگراه‌های تهران گفت: همین امروز دستور احضار آنها صادر شده تا برخورد قانونی نسبت به تخلف آنها صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز:  سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مورد تخلف دو بازیکن تیم استقلال و کورس گذاشتن آنها در یکی از بزرگراه‌های تهران و ایجاد ترس و وحشت برای مردم، اظهار داشت: همین امروز مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را موظف کردم که نسبت به احضار این بازیکنان متخلف اقدام کنند.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از اعلام خبر تخلف این افراد بلافاصله آنها شناسایی شده و پلیس برای برخورد قانونی با آنها وارد عمل شد.

 

این مقام ارشد پلیس تهران در پاسخ به پرسش فارس در مورد چگونگی برخورد پلیس در این خصوص اعلام کرد: اگر تخلف فقط در حد سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز باشد، اعمال قانون و جریمه شده و نمره منفی به آنها تعلق می‌گیرد.

 

وی تأکید کرد: اگر رانندگی این بازیکنان موجب ترس مردم و برهم زدن نظم عمومی شده باشد، بلافاصله به دادسرا معرفی می‌شود.

 

سردار مهماندار از توضیح درمورد دیگر جزئیات و همچنین معرفی نام بازیکنان خودداری و خاطرنشان کرد: بعد از احضار این افراد و بررسی تخلف آنها، اطلاعات تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

 

لازم به ذکر است که روز گذشته دو تن از بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین در یکی از بزرگراه‌های تهران کورس گذاشته و موجب ترس و وحشت مردم شدند.

منبع/فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران