تازه های سایت

22. آبان 1396 - 9:00
سخن امام جمعه باشت به شهردار جدید/باید کمربند همت را ببندید وآماده حل مشکلات مردم باشید!
امام جمعه باشت خطاب به شهردار جدید باشت گفت: باید کمربند همت را ببندید وآماده حل مشکلات مردم باشید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز،حجت السلام عبودی در جلسه انتصاب شهردار جدید باشت ضمن تقدیر از شهردار قبلی بیان کرد: بهنام برازنده  شهردار قبلی اخلاق بسیار نیکویی داشت و در این ۴سال رفتار مناسبی با مردم نشان داد.

 

وی افزود: شهردار باشت فردی کوچک نظم بود که با همه مشکلاتی که شهرداری ها داشت،خدمات ارزنده ای به مردم ارائه داد.

 

حجت السلام عبودی خطاب به شهردار جدید باشت تصریح کرد: اکنون شما شهرداری این شهر را در دست دارید و باید مشکلات مردم را حل کنید که شهرداری باشت با ۸۰ نیرو در حال کار است که برخی از این نیروها حقوق عقب افتاده دارند و بسیار زیاد است.

 
وی گفت: پرداخت حقوق،حق الزحمه این نیروها مهم است و باید پیگیری شود،شورای شهر و شهردار نباید دیگر نیرو وارد  شهرداری باشت کنند.
 

امام جمعه باشت گفت:در مباحث شهری مسئله ای که به زیبایی شهر کمک میکند تعیین و تکلیف زمین های خالی در شهرستان است که این موضوع مهمی برای پیشرفت در شهرستان است که شهرستان را از فضای روستایی بیرون بیاوریم .
 

حجت السلام عبودی گفت: شهردار جدید بدون تعامل با فرماندار،نماینده و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی نمیتواند هیچکاری از پیش ببرد و باید همواره تعامل با مسئولان داشته باشد.
 

امام جمعه باشت خطاب به شهردار جدید باشت گفت: باید کمربند همت را ببندید وآماده حل مشکلات مردم باشید .

 

عبودی تصریح کرد: شهردار سابق در همه برنامه های فرهنگی شهرستان همکاری و حضور لازم را داشتند و از مدیرانی بود که در زمینه  فرهنگی هرکاری از دست وی برمی آمد،انجام داد و در بحث فرهنگی سنگ تمام گذاشتند.

 

در پایان امام جمعه باشت  با بیان سخنی طنز بخطاب به عوض شورای باشت اظهار کرد:یک روحانی گشین برای امام جمعه هم آماده کنید.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران