تازه های سایت

1. آذر 1396 - 13:23
پیام تبریک سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت به مناسبت هفته بسیج
به مناسبت هفته بسیج ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت طی پیامی این هفته را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز ، به مناسبت هفته بسیج ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت طی پیامی این هفته را تبریک گفت،متن پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام اکبر ظهرابی ضمن عرض تبریک هفته بسیج خدمت همه مردم بخصوص غیورمردان بسیجی گفت: بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند. بسيج ميقات پا برهنگان و معراج انديشه پاك اسلامي است كه تربيت يافتگان آن نام و نشان در گمنامي و بي نشاني گرفته اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت درادامه افزود:تشكيل بسيج مستضعفين، ارتش بيست ميليوني به فرمان امام خميني(ره) هوشياري و درايت بي نظير حضرت امام خميني(ره) از جمله اساسي ترين عوامل در جهت خنثي سازي توطئه ها به حساب مي آيد که به برکت اين دورانديشي و هدايت انقلاب در مسير اصلي خود، زمينه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسي امريکا در تهران و برملاشدن ماهيت سلطه جو و تجاوزکارانه امريکا، شيطان بزرگ با ضربه اي سخت و جبران ناپذير روبرو شد.

وی درادمه اظهارداشت :اگر امروز توفيق اين را داشته ايم که کشور اسلاميمان و ملت سلحشور را از گزند نابکاران و نااهلان تاريخ حفظ کنيم به يمن حضور گسترده بسيج بوده و لاغير. چنان که رهبر فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام(قدس سره) فرمودند:رحمت و برکات خداوند بر بسيج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

حجت السلام ظهرابی درپایان گفت:حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

انتهای پیام/س

نظرات کاربران