تازه های سایت

3. آذر 1396 - 14:40
اتحادیه های اروپایی هیچ کمکی به کشور ما نمی کند/تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است.
امام جمعه باشت گفت : تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز :حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن تبریک یه مناسبت هفته بسیج گفت:رهبر و پیشوای بسیجیان فرمودند: پیروزی بر داعش نتیجه تفکر بسیجی بود.

 

وی افزود: بسیج نهاد مقدس و یادگار امام است.روحیه بسیجی در هرجایی حاکم باشد برای ما پیروزی به ارمغان می آورد.

امام جمعه باشت به پیروزی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر به دستور مرجعیت در عراق و سوریه بسیج مردمی تشکیل نمی شد ، این دو کشور در دست داعش می ماند .

وی در ادامه اظهار کرد: بسیج مردمی از انقلاب نشآت گرفته است و تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: ظرفیت بسیج بیشتر از این است و در سطح کشور می توان کارهای بزرگتری انجام داد و در مسائل اقتصادی نیز تفکر بسیجی میتواند کشور را از بحران خارج کند.

امام جمعه باشت در ادامه به پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد:سردار سلیمانی پیش از موعد مقرر وعده خود را عملی کرد و کمتر از سه ماه داعش را نابود کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به پیام سردار سلیمانی ، از همه نهادها اعم از سپاه، دولت، نیروهای مسلح،شیعیان عراق و سنی و مسیحیان عراق و ..تشکر کردند.

 

حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: دشمن خیلی تلاش می کند از هر راهی جبهه مقاومت را تضعیف کند .حاکمیت داعش تمام شد ولی باید مواظب باشیم زیرا اینها دست بردار نیستند.یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی میداریم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با داعش اشاره  و گفت: تا۲۵سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و ما به این جمله اعتماد داریم و یقین داریم با ظهور امام عصر(عج) این وعده محقق خواهد شد و اسرائیل به زودی ریشه کن خواهد شد.

در ادامه خطبه ها امام جمعه باشت به هشتم ربیع شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: همانند مراسم شهادت امام رضا(ع) مردم باشت برای امام حسن عسکری(ع) نیز سنگ تمام بگزارند و در مراسمات شرکت کنند.

وی افزود: ۹ ربیع اول آغاز امامت امام عصر(عج) است که به منتظران واقعی این امام تبریک عرض میکنیم.

 

خطیب جمعه باشت به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در تهران اشاره گفت: چند روز گذشته هیئت۶۰ نفره وارد تهران شده و با معاون اول رئیس جمهور جلسه داشتند و ابراز امیدواری کردند که دفتر اتحادیه غرب در تهران بازگشایی شود.

وی افزود: کشورهای اروپایی همه در ایران اتحادیه دارند و این اتحادیه ها چه کمکی به کشور ما میکند؟بر اساس آمار های شورای عالی امنیت ملی در فتنه ۸۸ سفارت خانه های اروپایی نقش اول را داشتند و این ادعا نیست.

عبودی افزود: سابقه اروپا برای ما روشن است واز دوره صفویه تا کنون قراردادهای آنها یک جانبه و فقط به نفع خودشان بوده است که از جمله قرارداد تنباکو و رویترز ،قرارداد ۱۹۱۹ ، از قراردادهای اروپا با کشورمان است .

حجت الاسلام عبودی در پایان عنوان کرد: خیال نکنیم تنها آمریکا دشمن ماست و اتحادیه اروپا را دوست خود بدانیم.اروپا خود ثابت کرده که اختیاری از خود ندارد و نوکر امریکا هستند که مدیر عامل توتال هفته گذشته این موضوع را ثابت کردند.

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران