تازه های سایت

5. آذر 1396 - 13:23
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان باشت :
بسیج برای مستضعفین امید بخش و برای دشمن هراس انگیز است
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان باشت گفت: بسیج برای مستضعفین امید بخش و برای دشمن هراس انگیز است. چرا که دشمن برای از بین بردن بسیج همه نیروهای نظامی و سلاح های خود را به کار گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ ظهر امروزهمایش بزرگ شکوه مقاومت در شهرستان باشت با حضور گستره بسیجیان،فرماندهان حوزه های مقاومت،معاون فرمانداری،فرمانده سپاه،فرمانده نیروی انتظامی،شورای اداری؛شورای شهر،شورای تامین در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد.

 

فرمانده مقاومت ناحیه سپاه شهرستان باشت در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین که به فرمان امام خمینی (ره) راه اندازی شد بیان کرد: عرض تبریک داریم به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت که سردار سلیمانی پیش از موقع مقرر وعده خود را محقق کرد.این برگرفته از ایمان راسخ سربازان واقعی امام زمان(عج) است.

 

وی افزود: وعده خداست که حق ماندگی و ظلم رفتنی است.بر اساس همین تفکرات وعده های بزرگتر که مولا و مقتدای ما امام خامنه ای  گفته بودند که اسرائیل تا۲۵سال دیگر از روی زمین محو می شوند.ان شاءالله بزودی محقق خواهد شد.

هفته بسیج باشت

سرهنگ سید علی رضا زاده تصریح کرد: عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و به مناسبت آغاز امامت ولی عصر(عج) که خدمت منتظران واقعی آن حضرت تبریک عرض میکنیم.

 

وی گفت: بسیج مسجد محور است و حرکت و مقصد ما مسجد است. بسیج پناهگاه مردم و مضلومان عالم است.

 

هفته بسیج باشت

سرهنگ رضا زاده اظهار کرد: بسیج برای مستضعفین امید بخش و برای دشمن هراس انگیز است. چرا که دشمن برای از بین بردن بسیج همه نیروهای نظامی و سلاح های خود را به کار گرفته است .

 

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت عنوان کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و  در هر صحنه ای که تفکر بسیجی وارد شد در آن زمینه پیشرفت های خوبی داشته ایم.

 

سرهنگ رضا زاده بسیج را بن بست شکن نامید و تصریح کرد: نقطه شاخص انقلابی گری بسیجی بودن است.اگر تفکر بسیجی از آنها گرفته شود دیگر چیزی برای ارائه ندارد.

هفته بسیج باشت

وی افزود: در هرجایی که اسلام ،انقلاب و تفکر بسیجی وارد شده است موقیعت و پیشرفت به وجود آمده است.

 

وی در پایان یک خبر خوش برای شهروندان داشت و گفت: در زمینه برقراری امنیت در شهرستان گشت های محله محور را راه اندازی کردیم و بزودی در محلات آغاز به کار خواهند کرد.

 

 

وی ادامه داد: هدف گشت های محله محور این است که  احساس امنیت را در جاهایی که تضعیف شده تقویت کند و برای انجام این کار به همکاری همه مسئولان،مردم و ادارات برای انجام این موضوع نیازمند هستیم.

 

وی در پایان از همه مسئولان و بسیجیان که در هفته بسیج در برنامه های بسیج شرکت کرده و همکاری لازم را داشته اند تشکر کرد .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران