تازه های سایت

10. آذر 1396 - 13:46
تصویب لایحه الحاق کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم یعنی امضای برجام دوم در ایران/لزوم توجه بیستر مجلس به وضع معیشتی مردم
امام جمعه باشت گفت: مجلس به وضع معیشتی مردم بیستر توجه کنند.مسائل حاشیه ای را کنار بگذاریم و بفکر معیشت مردم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از سپاه ،دولت و مردم که با همکاری یکدیگر به هم وطنانمان در کرمانشاه کمک کردند ،عنوان کرد: شهرستان باشت در امر کمک رسانی به مردم کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند،صادقه به عرض شما می رسانیم که کمک های شما مستقیم به دست هم وطنانمان رسید.

 

وی به دهم آذر سالگرد شهادت آیت الله مدرس اشاره و گفت: هرکسی غیرتی از خود نشان دهد میگویند الگوی این فرد آیت الله مدرس است.خواسته ما از نمایندگان مجلس این است که همانند آیت الله مدرس کار کنند و الگوی خود قرار دهند.

 

امام جمعه باشت تصریح کرد: مجلس به وضع معیشتی مردم بیستر توجه کنند.مسائل حاشیه ای را کنار بگذاریم و بفکر معیشت مردم باشیم.

 

 

وی ادامه داد: پروژه ها در سطح کشور و لایحه های مجلس و دولت را تمرکز کنند.مسائل ملی کشور را توجه کنند.نقد ما در چهار سال گذشته این بوده که چرا برجام در ۲۰دقیقه تصویب شد که اگر آیت الله مدرس بود اینگونه نبود.

 

خطیب جمعه باشت روز مجلس را به نمایندگان تبریک گفته و اظهار کرد: نمایندگان هم به تنهایی نمیتوانند همه کارها را انجام دهند و در توانش نیست،اما آن اندازه که پتانسیل کشور است و میتوان باید کار کرد.
 

 

حجت الاسلام عبودی ۱۶آذر روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفته و تصریح کرد: این روز ،روز تولد (مرگ بر آمریکا) است.روزی است که باید این شعار پابرجا بماند،دانشجو باید با بصیرت و آگاه باشد،با تفکر سیاسی در چهارچوب نظام هیچ مانعی ندارد.
 

 

حجت الاسلام عبودی گفت: در این ایام جلساتی وجود دارد ولی باید حرمت ها نگه داشته شود،نقد منصفانه هیچ مانعی ندارد و قطعا رهبر معظم انقلاب مخالف حرمت شکنی هستند.
 

این خطیب جمعه بیان کرد: دانشجو باید رک و واضح و محترمانه حرف بزند .اگر این نقد ها نباشد دانشگاه پژمرده و افسرده می شود و همچنین روحیه دانشجویی در آنها از بین می رود.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد: برخی ها در روز دانشجو به دنبال تصویه حساب شخصی خود هستند که کاملا کار اشتباه و بدور از شان است.اساس کار برای ما نظام و انقلاب و مردم است .باید با این دو هدف حرکت کرد تا موفق شویم.
 

وی در ادامه به لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم اشاره و گفت: دولت در صدد امضای این لایحه است و در واقع اگر بخواهیم این لایحه را توضیح دهیم میشود برجام دوم در کشور است.
 

وی افزود: تروریسم را ما یک چیز معنا می کنیم و آمریکا چیز دیگری معنا می کند .در تروریسم بین المللی سپاه ایران ،حذب الله لبنان،هشت الشعبی عراق را قرار داده اند .اگر ما ملحق شویم  و امضا کنیم باید آنها را همراهی کنیم.
 

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: با دیدگاه آنها ما باید با سپاه مقابله کنیم و تا آنها  تامین مالی نشوند و با دستان خودمان تحریم کنیم.

 

خطیب جمعه باشت گفت: برخی ها می گویند ما مطالعه نداریم ،ما یک عده را تروریسم میدانیم و آمریکا عده ای دیگر را تروریسم می داند .خواهش ما از دولت این است این لایحه را تصویب نکنند و برجام دوم را برای ایران امضا نکنند .

 

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران