تازه های سایت

16. آذر 1396 - 23:07
واکنش علی محمد بزرگواری به انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به بیت المقدس:
جوانان و مسلمانان در سراسر جهان خود را آماده آزادسازی قدس کنند
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس اشغالی با این امر بیداری اسلامی را بیشتر خواهد کرد وجوانان و مسلمانان در سراسر جهان خود را آماده آزادسازی قدس کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ شهر قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است.

 

بر کسی پوشیده نیست که این رژیم برای تسلط کامل بر این شهر اقدامات متعددی از جمله اخراج ساکنان اصلی، غصب املاک و زمین های آنان، جایگزین سازی یهودیان با هدف تغییر ترکیب جمعیتی این شهر، ویران کردن آثار و اماکن مقدس اسلامی و همچنین تعرض و هتک حرمت مسجد الاقصی از طریق فراهم کردنِ امکانِ ورود یهودیان تندرو به این مکان اسلامی، ایجاد محدودیت برای مسلمانان جهت زیارت و شرکت در نماز جمعه و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری باشت نیوز اظهار کرد: آمریکا و صهیونیسم  و هم پیمانان آنها دائما در حال توطعه و حیله برای مسلمانان هستند.اینها در شکست خوردن برنامه داعش  و توطعه هایی که برای لبنان،عراق،کردستان عراق،یمن خواب هایی دیده بودند که همه ی این خواب ها تبدیل به شکست آمریکا و صهیونیسم که نقشه کش های اصلی این کارها هستند.

 

 

وی افزود: این کشورها وقتی دیدند که شکست خوردند و علت شکست آنها هم جبهه مقاومت و قدس است و مرکزیت این مقاومت ایران اسلامی است که در مقابل این حرکت ناشیانه و بسیار زشت و بدور از تدبر و عقل را انجام دادند.

 

 

حجت الالسلام علی محمد بزرگواری تصریح کرد: خیلی از دوستان و هم پیمانان آمریکا و اسرائیل مانند انگلیس،فرانسه،اروپا،سازمان ملل و کشورهای دیگری که امیدهایی به آمریکا داشتند یکی پس از دیگری درحال محکوم کردن این حرکت ناشایست آمریکا هستند.

 

وی عنوان کرد: درواقع همان وعده خداوند محقق شده که هرگاه دشمنان برای مسلمانان کید و حیله ای به کار ببرند خداوند این حیله را به خود دشمنان مسلمانان و قرآن برمی گرداند و پیروزی اذان مسلمانان خواهد بود.

 

 حجت الاسلام بزرگواری جام کلام را  صحبت رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر اکرم دانست که فرمودند: این حرکت آمریکا پیروزی مسلمانان ونابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت .

 

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعی که ما میتوانیم از این مسئله به دست بیاوریم این است که این حرکت مسلمانان را بیدار میکند و هم وحدت واقعی را برای مسلمانان رقم خواهد زد و مسلمانانی که فریب خورده اند و سردمداران برخی از رژیم های اسلامی به این قضیه پی خواهند برد که دشمن واقعی اسلام رژیم صهیونیسمی و آمریکای جنایتکار است.

 

 

وی به سر دادن ندای امام خمینی(ره) اشاره و گفت:سیاست نظام ما در خاورمیانه و سراسر دنیا مبارزه با آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسمی است.

 

حجت الاسلام بزرگواری افزود :ما این موضوع را به فال نیک میگیریم که با این امر بیداری اسلامی به وجود خواهد آمد وجوانان و مسلمانان در سراسر جهان خود را آماده آزادسازی قدس کنند.

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران