تازه های سایت

17. آذر 1396 - 13:44
امام جمعه موقت باشت :
همه مردم جهان مقابل رژیم کودک کش اسرائیل می ایستند
امام جمعه موقت باشت گفت: همه مردم جهان مقابل رژیم کودک کش اسرائیل می ایستند و ما هم همنوا با مسلمانان جهان می شویم .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه کنفرانس اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب  عبد خالص اسلامی که جز از خدا نمیترسد. تنها چیزی را اعتقاد دارد ذات خداوند یکتا است.

 

 

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب از سال های پیش تا کنون یکی پس از دیگری زیبا و جالب رقم خورده است و همان پیش بینی که ایسان داشته اند به ثمر رسیده است.

حجت الاسلام بلادی نژاد عنوان کرد: در اجلاسیه بحث فلسطین مطرح و یاوه گویی های ترامپ که سرش به تنش زیادی میکند که میخواهد بیت المقدس را به عنوان پایتخت صهیونیسم باشد و دستور انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را داد.

 

 

این خطیب جمعه ادامه داد: همه به صحنه آمدند و در کشور های اروپایی مردم به خیابان ها ریختند و علیه این سخن رئیس جمهور آمریکا قیام کردند و سخن ترامپ را نپذیرفتند.

 

 

حجت الاسلام بلادی به ضعف و ناکامی دشمن اسلام اشاره و تصریح کرد: دشمن ما زخم خورده است و بنابه کارهایی که انجام دادند میخواستند موقعیت اسرائیل را در عراق و سوریه محکم کنند،این اتفاق نیفتاد و حزب الله قوی تر از قبل در مقابل اسرائیل قد علم کرد .

 

 

امام جمعه موقت باشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فلسطین گفت: در قضیه فلسطین دستای دشمنان بسته است و با این کار ضربه های محکم تری خواهند خورد که اکنون تحقق سخنان رهبری را به عینه میبینیم.

 

 

حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد گفت: همه مردم جهان مقابل رژیم کودک کش اسرائیل می ایستند و ما هم همنوا با مسلمانان جهان می شویم .

 

 

وی در ادامه با تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان باشت گفت: عرض تشکر از افرادی داریم که کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرند ،اما این کمک ها کافی نیست،هم حجم تخریب بالاست و هم جمعیت زیادی بی خانمان شدند.

 

وی افزود: در کرمانشاه هوا سرد و یخبندان است و نیاز مبرم به مسکن دارند .شهرستان باشت باید دو مسکن برای این عزیزان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان  کمک کنند .کمیته امداد ، هلال احمر و شماره حساب های مشخص شده جهت کمک مردم فراهم است و میتوانتد کمک های نقدی خود را اهدا کنند.

 

 

وی در پایان پیروزی قهرمانان وزنه برداری کشورمان را در جهان تبریک گفته و عنوان کرد: آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران و همه ملت ایران اسلامی را داریم .

 

 

حجت الاسلام بلادی در ادامه به کشته شدن رئیس جمهور فراری یمن اشاره و گفت: در طول دو سالی که این فرد فراری بود جنایات بی شماری را علیه مردم مظلوم واداشت و در دو هفته اخیر با حیله و مکر که بدنبال فتنه جدید در یمن بود به هلاکت رسید.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران