تازه های سایت

28. آذر 1396 - 10:41
معاون درمان وزارت بهداشت در باشت:
تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی باشت تا پایان سال 97+تصاویر
معاون درمان وزارت بهداشت در باشت گفت : تجهیزات لازم را مکلف هستیم تا چند ماه آینده به بیمارستان 32 تختخوابی باشت بدهیم و تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت  ,غلام رضا تاجگردون نماینده شهرستانهای باشت و گچساران ، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ،رحیمی فرماندار گچساران,محمدی معاون فرمانداری باشت و مسیولان کشوری و استانی  از بیمارستان ۳۲تختخوابی در حال ساخت شهرستان باشت بازدید و از نزدیک از روند ساخت وتجهیز این بیمارستان اطلاع پیدا کردند.

 

معاون وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: افتخار داشته ام که امروز به دعوت نماینده باشت و گچساران و ریاست دانشگاه علوم پزشکی در خدمت مردم منطقه باشت باشیم و بازدیدی در شرایط  کنونی این بیمارستان در حال احداث داشته باشیم.

 

قاسم جان بابایی افزود: بیمارستان 32 تختخوای شهرستان به همت تاج گردون و دانشگاه علوم پزشکی در حال بهره برداری است و کمبود هایی که در بیمارستان محلی وجود دارد امیدواریم زودتر تجهیز شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

وی گفت:تجهیزات لازم را مکلف هستیم تا چند ماه آینده به بیمارستان 32 تختخوابی باشت بدهیم و تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

 

جان بابایی ساختمان فیزیکی این بیمارستان را نزدیک به اتمام دانست و عنوان کرد: امیدواریم این بیمارستان زودتر به بهره برداری برسد تا بتوانیم با برخی از رشته های تخصی  خدماتی را به مردم ارائه دهیم تا از اعزام مردم جلوگیری کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که یک خبر کشوری به ما بدهید گفت: در خبر کشوری از پول خبری نیست و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  (تاج گردون)  خود بهتر از هرکسی میداند وضعیت پولی چگونه است!!

 

از حاشیه های این بازدید شور و شوق مدیران ادارات و کارمندان استانی و شهرستانی بود که برای عکس گرفتن با تاج گردون و معاون وزیر بهداشت بدو بدو میکردند که جای عکس گرفتن خبرنگاران هم نبود!!

 

همچنین در بازدید از دندان پزشکی شبکه بهداشت  باشت معاون درمان وزارت بهداشت اعلام نارضایتی کرد وگفت در این دفتر ثبت تنها کشیدن دندان و معاینه دندان وجود دارد حتی پر کردن ساده و روکش دندان هم ارائه نمیدهید.

 

وی افزود: اگر دندان  پزشک در مطب شخصی خود هم باشند آیا این خدمات را ارائه می دهند؟ خدمات درست به مردم ارائه دهید تا اعتماد مردم سلب نشود.

 

 ایلامی درتوجیه این موضوع صحبت هایی داشتند ولی این صحبت ها جان بابایی را قانع نکرد و خواستار رفع این مشکل توسط دندان پزشک شبکه بهداشت شد.

 

در پایان از ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی باشت بازدید و کمبودات را به عرض جان بابایی رساندند که تا چند ماه آینده تجهیزات این بیمارستان تکمیل خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها

تاجگردون دشمنی تو با طایفه گشین چیه که در هیچ کجا ازشون استفاده نمی کنی

نظرات کاربران