تازه های سایت

28. آذر 1396 - 10:30
افزایش آمار طلاق در جامعه/ دعوت امام جمعه باشت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه
امام جمعه شهرستان باشت با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه، دعوت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت، همایش نقش عفاف و حجاب در تحکیم خانواده در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که با حضور مسئولین و شرکت جمع کثیری از بانوان و دعوت از خانم علوی سخنران همایش از قم برگزار شد .

 

 امام جمعه شهرستان باشت در این مراسم  با تقدیر از حضور مسئولین و بانوان، موضوع عفاف و حجاب مسئله ای مهم در جامعه بیان کردو افزود: دشمنان بر روی این موضوع تمرکز کرده و با برنامه ریزی و طراحی های گونانگون سعی در متزلزل کردن بنیان خانواده با استفاده از ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه را دارند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر بتوانند در مسئله حجاب، پوشش و عفاف به جامعه اسلامی لطمه بزنند می توانند به بسیاری ازارزش های دیگر صدمه بزنند.

 

همایش

حجت الاسلام عبودی در ادامه با اشاره به برکات و نفع عفاف و حجاب در جامعه، خطاب به شرکت کنندگان در همایش گفت: مسئله عفاف و حجاب نفع و برکات زیادی دارد که بخشی از آن به خود شما برمی گردد لذا اگر در جامعه ای حجاب و عفاف اسلامی رعایت شود قطعا خانواده مستحکم تر و دلدادگی زن و شوهر به همدیگر بیشتر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هر چه فضاهای آلوده در جامعه بیشتر شود خانواده ها صدمه بیشتری خواهند خورد، ابراز داشت: بسیاری از گلایه های خانواده ها سرمنشأ آن بدحجابی و بی عفافی است.

 

امام جمعه شهرستان باشت با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه، دعوت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه را ضروری دانست و از شرکت کنندگام در همایش خواست تا نهایت استفاده را برده و نسبت به فراگیری مسائل شرعی و دینی تلاش کنند.

 

 

حجت الاسلام موسوی متین، معاون اداره کل تبلغات اسلامی استان نیز با تقدیر از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان باشت در برگزاری این همایش ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مجری رهنمودهای ائمه جمعه را اجرا می کند.

همایش

وی برگزاری این همایش را در تمام شهرستان های استان، گامی مهم در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده دانست و ادامه داد: بعد ازبرگزاری همایش عفاف و حجاب در باشت، این برنامه در شهرستان های گچساران، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده نیز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی متین افزود: برنامه های متعددی در مبحث عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است که در این برنامه ها از وجود کارشناسان برجسته در سطح ملی و بعضاً کارشناسان برجسته استانی استفاده می شود.

 

وی برگزاری گفتمان های دینی با موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه ها، خوابگاه های دانشجویی، مدارس، مساجد و محلات مختلف از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد.

 

حجت الاسلام موسوی متین در پایان با نقل از روایتی، بر موضوع رعایت عفاف و حجاب در جامعه تأکید و از شرکت کنندگان در همایش به جهت حضور تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران