تازه های سایت

6. دى 1396 - 9:12
پس از ۴سال بحث و جدل در اقدامی زیبا جانباز باشتی مغازه تجاری خود را به شهرداری باشت واگذار کرد+تصاویر
یک باب مغازه تجاری در خیابان پاسداران باشت توسط جانباز باشتی به شهرداری این شهر واگذار شد.این مغازه که در خیابان پاسداران قرار گرفته بود و مالک آن جانبازی به نام تیمور احسانبخش است پس از 4 سال بحث و جدل روی خرید و فروش آن به شهرداری باشت واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، یک باب مغازه تجاری در خیابان پاسداران باشت توسط جانباز باشتی به شهرداری این شهر واگذار شد.

 

این مغازه که در خیابان پاسداران قرار گرفته بود و مالک آن جانبازی به نام تیمور احسانبخش است  پس از 4 سال  بحث و جدل روی خرید و فروش آن  به شهرداری باشت واگذار شد.

 

 این مغازه تجاری  به دلیل قرار گرفتن نامناسب در وسط خیابان اصلی که منتهی به کلنیک زنده یاد حاج ظفر تاجگردون بود باعث خطراتی برای ماشین ها و تصادفات بوده است.

تیمور احسان بخش در جمع خبرنگاران شهرستان باشت عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر و خصوصا امام جمعه محترم از ما همکاری خواستند که تکلیف این مغازه هرچه زودتر حل شودو  در بازگشایی خیابان پاسداران همکاری لازم را داشته باشیم.

 

بعد از چندین سال بحث و جدل بر روی این باب مغازه بنده به عنوان یک جانبازی که در هشت سال دفاع مقدس به کمک و یاری کشورمان شتافتم اکنون با مشورت با خانواده ام  به ندای شهردار شهرم پاسخ دادم.

 

 

واگذاری این مغازه تجاری همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام بوده و امروز تخریب این مغازه صورت گرفت تا با این کار این خیابان عریض شده و مشکل تصادفات حل شود.

 

احسان بخش تصریح کرد: شهردار فعلی (لطف الله موسوی) شبانه روز ما را تنها نگذاشتند و پیشنهادهایی برای واگذاری این ملک دادند که در این روز فرخنده این ملک را به شهرداری واگذار کردیم.

وی افزود: قیمت این باب مغازه به دلیل آنکه تجاری محسوب می شود قیمت بالایی داشت و از نظر مالی برای ما ارزش بالایی داشته است و  می توانست برای پدر و برادرانم اشتغال ایجاد کنند و درآمدزایی کنند ولی با توجه به شرایط موجود و تبادل نظری که شورای شهر با ما داشتند تصمیم بر این شد که این باب مغازه را به شهرداری واگذار کنیم.

 

این مغازه متعلق به یک پدر با ۳ فرزند بوده که در سال ۱۳۵۹ از طریق بخشداری آن زمان حدود ۱۲ متر از این مغازه تخریب و برای جاده ارتباطی گرفته شد ، که در قبال آن هیچ گونه پولی دریافت نکردیم.

 

این جانباز باشتی دارای دو فرزند یکی دکتر و دیگری لیسانس می باشد و با داشتن این باب مغازه می توانست اشتغال زایی برای خانواده خود ایجاد کنند.

 

ولی با رایزنی با شهرداری یک باب مغازه دیگر در چند ده متری همین مغازه که مالک آن خانواده اندرزی بوده است و با همکاری و کار نیک خود آن را به شهرداری واگذار کردند و شهرداری آن را به احسانبخش داده است.

احسانبخش انجام اینکار را احترام به شهرداری شهرستان( موسوی )و همچنین دیگر نهادها و ادارات و همچنین به خاطر مردم شریف شهرستان باشت میداند.

 

و اکنون در حال تخریب این باغ مغازه تجاری هستیم امیدوارم شهردار شهرستان به تواند در دیگر کارها پیشرو و موفق باشد.

 

گفتنی است  شهردار جدید باشت پس از دو ماه کار و تلاش بخش عمده ای از مشکلات و طرح های باشت را حل و فصل کرده است که پایگاه خبری باشت نیوز بزودی گزارشی از این کارها را به اطلاع شهروندان شهرستان باشت چنانچه خود انها هم میبینند می رساند.

 

در پایان شهردار باشت از خانواده های مرحوم اندرزی، احسان‌بخش، کرمی، عبدالخانی،کریمی،جعفری و دیگر خانواده های محترم باشتی که در بازگشایی خیابان ها شهر با این شهرداری همکاری نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر:

 

x

انتهای پیام/سجادی

دیدگاه‌ها

تشکر و سپاس از همه عزیزانی که به هر عناوینی در جهت بازگشایی این خیابان و این مغازه نهایت همکاری را داشتند تقدیر و تشکر می شود ولی محض اطلاع مردم شهرستان باشت شهردار و اعضای شورای قبل هم خیلی تلاش و زحمات زیادی در این خصوص کشیداند که جا دارد از آنها هم تقدیر و تشکر شود ولی در خصوص اقای احسانبخش این مغازه متلق به پدرش بوده ولی سماجت اقای احسان بخش باعث شد که تو این چند سال این مغازه برداشته نشود الان هم که خیلی بهتر شده برای احسانبخش یه مغازه خیلی بهتر از مغازه خودش در بهترین مکان مناسب همین خیابان که واقعا باید تشکر و تقدیر فراوان از خانواده اندرزی که محبت و بزرگواری کردند نسبت به واگذازی مغازه که ملک شخصی خودشان بود را جهت رفاه حال مردم باشت و همچنین به خاطر مردم و ریش سفیدان این محله به آقای احسان بخش با کمترین هزینه واگذار کرد البته تشکر و قدردانی هم داریم از داماد خانواده اندرزی جناب آقای حق شنو که با تلاش و جدیت که داشت باعث این کار خیر شد به هر حال این قضیعه تمام شد انشاالله که همه سلامت و تندرست و شکوفا باشند
سلام خدمت همه عزیزان به هر حال این قضیعه تمام شد ولی چه بهتر بود که همون موقع احسانبخش این را را می کرد چون ما میدونیم همون اول هم همین پیشنهاد را شهردار و شورای قدیمی بهش دادند ولی ایشان به هر دلیل و عناوینی که بود که خودتان بهتر میدونید قبول نکرد به هر حال بهترین مغازه گیرش اوده و باید خدا را هم شکر کنه به هر حال هم تشکر داریم از شهردار جدید و قدیم و شورای اسلامی جدید و قدیم و هم خانواده مرحوم اندرزی که اصل موضوع و تشکر این خانواده هستند و همچنین دامادشان سعید حق شنو و همچنین خانواده هفت لنگی
از همه کسانی که دراین امر خطیر همت گذاشتند اول خانواده اندرزی که با قیمت ناچیز مغازه را به شهرداری واگذار نمودند که پدر اجدادشان اهل سخاوت و فرهنگ بودند دوم آقای سعید حق شنو مسئول حراست وامور اداری دانشگاه که فامیل دو طرف بود توانست با این پادر میانی مشگل گشا باشد سوم شهردار محترم که تلاش های بی وقفه و شبانه روز پیگیر مساله بودند دست مریزاد گفت و نهایت تشکر از آقای احسان بخش که مغازه را واگذار نموده و راه و مشکل اساسی این خیابان به نام صاحب الزمان و پاسداران بود حل شد
نگفتیت چرا چهار سال تلاش فایده نداشت...چون آقای احسانبخش نمیخواست مالشو مفت بده به دولت الانم که به قول شما تقدیر و تشکر و قدردانی کردیت بابت واگذاری به خاطر اینه که یه مغازه بهتر بهش دادین..و این یه مبادله کالا به کالا حساب میشه ترجیا به نفع آقای احسان بخش و نیاز به مراسم تقدیرو تشکر نیست...شما مراسم تقدیرتون اشتباه انجام شده باید به خانواده مرحوم اندرزی میپرداختین تو خبرتون
تقدیر به خاطر چی؟به خاطر یه معامله دوسر سود که اتفاقا آقای احسان بخش به نفعشون بوده...چرا الکی اسم بزرگ میکنید؟
تشکر و سپاس از جانباز 8 سال دفاع مقدس جناب اقای تیمور احسانبخش و همچنین تقدیر و تشکر از اهالی مردم شریف محله بنگرو در راس انها اقایان مشهدی فرامرز امینی مشهدی امیر حق شنو مشهدی عطا بابوئی مشهدی اردشیر امینی بوشهر عسکری محمد خان عسکری مشهدی اله بخش حبیبی قوام امینی سعید حق شنو مشهدی محمد یار نظری خانواده محترم اندرزی مخصوصا مشهدی پروانه حبیبی و. اعضای شورای اسلامی جدید و قدیم و شهردار جدید و قدیم که هر کدام به طریقی نقشی در این قضیعه داشتند که الحمدالله این موضوع به خوبی و خوشی انجام گرفت که خداوند سلامتی و تندرستی و عاقبت بخیری برای همه این عزیزان از خداوند منان خوهانیم
سلام خدمت همه عزیزان.دوست عزیز اولا شورا و شهردار سابق تلاش کردن ولی میگفت مغازه رو بدون از هیچ گونه وجه یا معاوضه تخریب کنن که واقعا ظلم در حق ایشان بود ولی به هر صورت آقای احسان بخش لطف کردن و مغازه رو برای رفاه حال مردم عزیز باشت تحویل شهرداری دادن و تخریب شد.
سلام خدمت همه عزیزان تقدیر و تشکر داریم از مردم خوب و با فرهنگ محله بنگرو باشت بزرگانی مثل مشهدی فرامرز امینی امیر حق شنو اردشیر امینی عطا بابویی بوشهر عسکری محمد یار نظری محمد خان عسکری نصل الله علی نژاد فضل الله عسکری و خانواده اندرزی و اقای قوام امینی که همیشه پیگیر این موضوع بود بوسیله مکاتبه با ادارات وسایر عزیزان دیگر که حضور ذهن ندارم تقدیر و تشکر کنیم از همه عزیزان تلاش و کوشش این عزیزان بود که این موضوع حل و فصل شد امیدواریم که خداوند در تمامی مراحل زندگی سلامت تندرست و شکوفا باشند
مغازه رو آقای احسان بخش واگذار کردن به شهرداری و با هر خوبی و بدی تموم شد,ولی نمیدونم شما مخاطبان گرامی سر چی بحث می کنید!!!؟؟؟
کل کامنت ها توسط اشخاصی که سالها جهت انجام این کار کارشکنی می کردند ثبت شده .شخصا به حرمت دفاع از کارهای عمرانی دکترتاجگردون وهمکاری با شورای جویای حل مشکل این کارانجام گرفت وآقای احسانبخش هیچگونه بدهی به دولت نداشته که مجبوربه واگذاری مالش باشد . اگر خیلی انسانهای مفیدی هستید لطفا کوچه روبروی همین مغازه را اجازه تعریض بفرمائید. وکاسه داغتراز آش نباشید. درضمن پول مغازه جایگزین نقدا پرداخت شده است.

نظرات کاربران