تازه های سایت

10. دى 1396 - 18:55
امام جمعه باشت:
اعتراضات مردم به موسسات سرمایه گذار سیاسی نیست/کسانی که براندازان نظام را حمایت میکنند،خائن هستند/گاهی هرس برخی اشخاص درخت انقلاب واجب است!
امام جمعه باشت با اشاره به اعتراض مردم به موسسات سرمایه گذاری اظهار کرد:مردم در موسسات مختلف سرمایه گذاری کرده اند که برخی از مسئولان اعتراض این عزیزان را سیاسی میدانند که باید گفت این مورد مطالبه بحق مردم است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،،امام جمعه شهر باشت در جمعه مردم چرامضمن گرامیداشت حماسه 9دیماه بیان کرد:حماسه۹دیماه یک حماسه ماندگار است.

 

حجت الاسلام عبودی با اشاره به آنچه لازم است در ۹دیماه بیان شود،گفت:یک مورد بازخوانی فتنه88است که باید روشن شود چه اتفاقاتی در آن روزها افتاد؟

 

وی افزود:مورد دیگر نکات مهمی است که هرساله باید عنوان شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

 

این مسئول،با اشاره به فتنه۸۸بیان کرد:ما نمیتوانیم بگوییم که انتخابات باعث فتنه شد چراکه چندین انتخابات در کشور برگزار شد و اتفاقی نیافتاد.

 

امام جمعه باشت عنوان کرد:کلیدواژه فتنه۸۸،تقلب در انتخابات بود و اگر بخواهیم خوش بینانه حرف بزنیم،عده ای در درون کشور بی بی سی را همراه کردند و کمیته غیرقانونی صیانت از آرا  را تشکیل دادند.

 

خطیب جمعه باشت ادامه داد:کسانی این کمیته را تشکیل دادند که باورشان تقلب در انتخابات بود و باید بیان کرد که چرا شما در دوره های قبل تقلب در انتخابات را باور نداشتید؟

 

 

حجت الاسلام عبودی گفت:در بحث اتفاقات و آشوب های خیابانی تهران که باعث دستگیری خیلی از اشخاص مهم شد،باید بدانیم کسانی بودند که در فتنه نقش داشتند و باید بدون هیچ ملاحظه ای به مردم معرفی بشوند.

 

 

وی با بیان اینکه عده ای از درون کشور با همراهی بیگانگان شروع به فتنه کردند،افزود:نمیشود فقط مناظره ها را مدنظر قرار دهیم چراکه برخی در کشور بدنبال براندازی نظام بودند که چنین افرادی خائن به انقلاب و شهدا هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت برخی اشخاص عنوان کرد:شب انتخابات یکی از سران فتنه با خبرنگاران جلسه میگیرد و خود را برنده انتخابات می داند و اختلاف زیاد آرا را هم بیان میکند.

 

امام جمعه باشت ادامه داد:مگر انسان ساده لوح باشد که چنین مطالبی را قبول کند زیرا یازده میلیون رای اختلاف را کسی بعنوان تقلب نمی پذیرد چراکه باید اعتراض خود را از مراجع قانونی پیگیر شد.

 

 

این مسئول،با اشاره به شعارهای فتنه88 گفت:با ورود مردم و آشوب های خیابانی،شعارهای انتخابات به اصل نظام اشاره داشت که باید بیان کرد چطور برخی از اشخاص از این افراد حمایت میکنند؟

 

وی افزود:افرادی که از سران فتنه و حصر سران آنها حمایت میکنند،کمترین جزای آنها اعدام است.

 

 

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اتفاقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد:برای اولین بار در مجلس۲۴نماینده ما از اسرائیل حمایت کردند که باید گفت این نمایندگان میتوانند مشکلات اقتصادی ما را حل می کنند؟

 

وی با اشاره به اینکه یکی از سران فتنه اقدامات و حمله های فتنه گران را خداجویی انها می دانست،عنوان کرد:مگر کسی که به خیمه ی حسین ابن علی حمله میکند،خداجوست؟

 

 

خطیب جمعه باشت تصریح کرد:این سیاست بازی را جمع کنیم چراکه افرادی که با نظام زاویه میگیرند،با مشت ما مواجه میشوند.

 

 

وی افزود:گاهی اوقات سکوت و حتی حرف زدن اشتباه است و نقش مردم با آگاهی از اینکه فتنه گران بدنبال براندازی نظام بودند،فتنه را خاموش کرد.

 

 

امام جمعه باشت با بیان اینکه اهل پست نیستیم،اظهار کرد:اهل پست و مقام نیستیم و جان خواهیم داد زیرا این ملت در صحنه های مختلف اثبات کرده اند.

 

این مسئول افزود:خدا را شکر میکنیم که ملت ما از برخی مسئولین جلوتر و از برخی اشخاص با بصیرت تر هستند و باید بیان کرد مردم پای این نظام خواهند ماند.

 

 

حجت الاسلام عبودی بیان کرد:این مطالب انتقاد بوده چراکه در برجام هم نقدهای زیادی وارد است

 

 

وی افزود:ما با هیچکسی عهد اخوت نبستیم و فتنه گران جدید بدانند که هرکسی یا فردی با نظام زاویه بگیرد،با مشت و واکنش ما روبرو خواهد شد.

 

خطیب جمعه باشت با اشاره به گران شدن برخی اقلام همچون تخم مرغ،گفت:ورود تخم مرغ به کشور فشاری بر عوام و مردم است و سود این واردات در جیب اشخاص خاصی می ود.

 

 

وی با اشاره به اعتراض مردم به موسسات سرمایه گذاری اظهار کرد:مردم در موسسات مختلف سرمایه گذاری کرده اند که برخی از مسئولان اعتراض این عزیزان را سیاسی میدانند که باید گفت این مورد مطالبه بحق مردم است.

 

 

حجت الاسلام عبودی افزود:درختی که امروز نتیجه آن را در سوریه و عراق مشاهده کردیم،گاهی نیاز به هرس کردن دارد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران