تازه های سایت

13. دى 1396 - 11:02
معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
ساختمان دادگستری شهرستان باشت در شان مردم شهرستان نیست/ امنیت در همه بستر ها مهم است!
معاون قضایی و رییس دبیرخانه هیئت نظارت دادگستری استان گفت: ساختمان دادگستری در شهرستان باشت در شان مردم شهرستان و دادستان نیست و انتظار ازمسئولان داریم که در بحث اختصاص زمین به دادگستری کوتاهی نکنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،پیش از ظهر امروز معاونت قضایی دادگستری استان در جلسه تودیع و معارفه دادستان سابق و جدید باشت به جایگاه و منزلت انسان در نزد خداوند اشاره و گفت: خداوند جایگاه و منزلت انسان را به خوبی ترسیم کرده است و آن را برتر از مخلوقات و فرشتگان قرار داده است و کرامت انسان باعث شده خداوند این مقام را به انسان بدهد. 

 

هاشمی ضمن اشاره به آیه ۲۶ سوره اسراء گفت : خداوندجایگاه حضرت داوود را خلیفه و جانشین خود روی زمین قرار داده است.

 

معاونت دادگستری استان دومین ویژگی انسان را مسرور بودن او دانست و گفت: وقتی خداوند به فرشتگان دستور سجده در مقابل انسان داد،بدلیل تواضع انسان بوده است.

این مسئول اظهار کرد: انسان دو کرامت دارد؛یکی کرامت ذاتی که در ذات وی وجود دارد و دیگری کرامت اکتسابی است. در مورد کرامت اکتسابی توصیه که به خودم و شما مسئولین دارم این است فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده باید به درستی انجام دهیم و رسالت همه ما مسئولین تکریم ارباب رجوع است و رعایت حقوق شهروندی که در آیین نامه و قانون کشور وجود دارد.

 

هاشمی در ادامه امنیت در جامعه را از جایگاه مهم و کارساز دانست و گفت: امنیت در همه بستر ها مهم است و همکاری و همدلی در استان بین مسئولان و شورای اداری وجود دارد که باعث مستحکم شدن امنیت در استان و کشور می شود.

 

 معاون قضایی و رییس دبیرخانه هیئت نظارت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دادستان مدعی العلوم است و قبل از اینکه جرمی صورت گیرد، باید دنبال ریشه یابی باشد.

 

هاشمی افزود: در دو سال که حجت الاسلام مزارعی دادستان استان ما شدند، امنیت خوبی در استان را داشتیم که دلیل آن برخورد جدی دادستان با مخلان جامعه است.

 

وی بیان کرد: شهرستان باشت امن ترین شهرستان در استان است.

 

 

 معاون قضایی و رییس دبیرخانه هیئت نظارت دادگستری استان در پایان به ساختمان دادگستری باشت اشاره و گفت: ساختمان دادگستری در شهرستان باشت در شان مردم شهرستان و دادستان نیست و انتظار از امام جمعه، نماینده شهرستان و فرماندارداریم که در بحث اختصاص زمین به دادگستری کوتاهی نکنند و کمال همکاری را داشته و هر چه زودتر زمین دادگستری اهدا شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران