تازه های سایت

1. بهمن 1396 - 10:19
رئیس راه و شهرسازی باشت در گفت و گو با باشت نیوز:
قطار پروژه های شهرستان باشت در ایستگاه نبود بودجه ملی!/پیشرفت70 درصدی جاده باشت-چرام
رئیس راه و شهرسازی باشت گفت: ساخت پروژه ها در همه شهرستان ها به دلیل نبود بودجه تعطیل شده است.شهرستان باشت با این همه مشکلات در حوزه اسفالت روستایی در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سعید گندمکار رئیس راه و شهرسازی شهرستان باشت در گفتگو اختصاصی با خبرنگار باشت نیوز از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه جاده ای باشت به چرام خبر داد.

 

وی افزود: قرارداد این پروژه با راه و شهرسازی بود که مبلغ 11 میلیارد و 600 میلیون تومان داشته که اکنون به پایان رسیده است .

 

سعید گندمکار تصریح کرد: پیمانکار باید با راهداری استان و شهرستان باشت قرارداد بسته و صورت وضعیت راه و شهرسازی در این زمینه تمام شده است.

 

رئیس راه و شهرسازی باشت به نامعلوم بودن تکمیل و افتتاح پروژه اشاره و گفت: کشور با کمبود بودجه مواجه است و باید بودجه کشوری در این خصوص اختصاص داده شود.

 

 

رئیس اداره راه  و شهرسازی باشت به روکش کردن کل جاده های  روستایی باشت اشاره و گفت: کل جاده های روستایی باشت را روکش آسفالت انجام دادیم و با سرمایه اداره این کارها را صورت گرفته است.

 

 

سعید گندمکار اعتبارات ملی را بسیار ضعیف دانست و تصریح کرد: همچنان منتظر تامین اعتبار از سوی کشور و استان هستیم.

 

رئیس راه و شهرسازی باشت به مجتمع ادارات شهرستان باشت اشاره و اظهار کرد: پیمانکار یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرده است که پیگیر هستیم و مدیرکل راه و شهرسازی استان قول مساعد برای اختصاص بودجه به این مجتمع اداری و دیگر پروژه ها داده است.

 

گندمکار در پاسخ به سوال خبرنگار باشت مبنی بر اینکه آیا مسئولین در زمینه اختصاص بودجه پاسخی به شما داده اند؟گفت: ماده 180 را مطرح کرده اند و فرماندار باشت و نماینده محترم شهرستان و  بسیار پیگیر اختصاص بودجه برای شهرستان هستند و امیدواریم این مشکلات بزودی حل شوند.

 

وی افزود: شهرستان باشت با این همه مشکلات در حوزه اسفالت روستایی در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران