تازه های سایت

3. بهمن 1396 - 12:32
طی پیامی صورت گرفت/
تبریک امام جمعه باشت به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار+متن پیام
امام جمعه شهرستان باشت درپیامی میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را به همه پرستاران و عاشقان عمه سادات تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  امام جمعه شهرستان باشت درپیامی میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را به همه پرستاران و عاشقان عمه سادات تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

                                                                                                                                                                                                                  پنجم جمادی الاولی روز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورائی پس از شهادت اباعبدالله الحسین(ع) زینب کبری(س) و روز پرستار است.

 

اگر چه یکی از وظائف این شیر زن دشت کربلا پرستاری از امام زمان خود یعنی حضرت امام سجاد(ع) بود ولی وظائف دیگری هم بر دوش این قهرمان بی بدیل قرار گرفت چون تبلیغ و پیام رسانی نهضت حسینی که اگر چنین نبود کربلا در کربلا و عاشورا در عاشورا می ماند.

 

البته پرستاری از بیمار از جمله وظائف سنگین و ارزشمندی است که باید با توفیق خداوند همراه باشد زیرا همواره باید با حوصله و صبر توأم باشد و انتظار بیمار را برآورده نماید.

 

پرستاری شغل بسیار شریفی است که در کنار درد و آه و بیماری، بهبودی و شفاء و رحمت و بردباری می آورد و تحمل درد را برای بیمار خواهی نخواهی به پرستار هم منتقل می کند و این است که پرستاری شغلی است که با مهر و محبت زائیده شده و با سلامتی و بهروزی قرین گشته است این شغل شریف اگر با مسائل مادی مورد سنجش قرار گیرد و یا حقوقی که پرستاران در برابر خدماتی که ارائه می دهند قیاس گردد بدون شک قیاس مع الفارق است.

 

زیرا این قشر زحمتکش جزء اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه هستند ولی باید در کنار آن معنویت را همراه نمود همچون شغل معلمان که اگر معنویت و قداست را از آن حذف کنیم تنها زحمت و مرارت بجا می گذارد لذا پرستاری را باید قرین با عشق و وفاداری تعبیر نمود و اجر و مزد آن را در سفره حضرت رب العالمین جستجو کرد.

 

اینجانب این روز عزیز را به همه پرستاران و عاشقان خدمت به بیمار تبریک عرض می کنم و برای تک تک این عزیزان از خداوند متعال آرزوی توفیق دارم. خداوند این قشر زحمتکش را مؤید و منصور بدارد.

سايه مقام معظم رهبری مستدام باد

ومن الله التوفیق (عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت)

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران