تازه های سایت

6. بهمن 1396 - 23:21
ماجرای نجات جوان باشتی از زبان رئیس جمعیت هلال احمر باشت:
جوان باشتی توسط اهالی روستا در ارتفاعات شلال دون باشت نجات یافت+جزئیات
جوان 31 ساله باشتی که در ارتفاعات کوه دوگوشی منطقه شلال دون گیر افتاده بود توسط اهالی روستا نجات پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، عصر امروز طی تماسی با هلال احمر شهرستان باشت خبر از گیرافتادن جوان باشتی در ارتفاعات شلال دون باشت را دادند که با پیگیری های سریع و به موقع تیم هلال احمر همراه اورژانس  باشت و تیم کوهنوردی گچساران به محل اعزام شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر باشت در گفتگو با خبرنگار باشت نیوز گفت: طی تماس اهالی روستا و تماس دوستان این جوان که در ارتفاعات و در بالای روستای منصور آباد گیر افتاده است و سابقه بیماری قلبی هم دارد که سریعا پیگیر موضوع شدیم.

 

وی افزود: با هماهنگی تیم کوهنوردی گچساران و  اورژانس 115 به محل رفتیم.

 

سید مهدی محمدی از پیدا شدن جوان به دست اهالی روستا اشاره و عنوان کرد: بعد از تماس این جوان با دوستان خود اهالی روستا وی را در ارتفاعات مشاهده و پیدا کردند.

 

وی ادامه داد: این جوان به نام مسعود رحیمی که عصر امروز در تیم ابوذر باشت فوتبال بازی کرد،به کوه رفت و بدون خوردن غذا و ضعف بدنی در ارتفاعات گیر کرد و این ضعف غذایی باعث تنگی نفس و بدحالی وی شد.

 

محمدی تصریح کرد:ساعت19 تماس گرفته شد که پس از 30دقیقه جوان پیدا شد و تیم 115 ارژانس باشت با انجام کمک های اولیه جوان 31 ساله را به پایین کوه انتقال دادند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر باشت اظهار کرد:بعلت دیر رسیدن تیم کوهنوردی شهرستان گچساران،جوان 31 ساله باشتی پس از مداوای اولیه توسط اورژانس باشت  به گچساران انتقال داده شد.

 

سید مهدی محمدی در پایان از تمام کسانی که در این امر تلاش و حضور داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران