تازه های سایت

14. بهمن 1396 - 11:56
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛
زنگ انقلاب در مدارس شهرستان باشت نواخته شد+تصاویر
زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان باشت به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد .

 

 

در شهرباشت نیز این مراسم با حضور فرماندار شهرستان باشت،امام جمعه،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه،رئیس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین در مدرسه پسرانه شبانه روزی امام جعفر صادق(ص) برگزار شد.

 

محمود نظری در آیین گلبانگ زنگ انقلاب در شهرستان باشت و ورود تاریخی امام خمینی(ره) ضمن تبریک این روز فرخنده عنوان کرد: از پیشوای بزرگ ما ایرانیان امام خمینی (ره) یاد می کنیم کسی که تاریخ را دگرگون کرد.

 

وی افزود: تا زنده هستیم یاد امام و شهدا در خاطر ما ماندگار خواهد بود.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت ضمن اشاره به سختی و زجر هایی که برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده شد اشاره و تصریح کرد: زندان های مخوف دشمن هم نتوانست جلوی دلیرمردان کشورمان قد بکشد.

 

وی اظهار کرد: سکانکار کشتی انقلاب ،بعد از امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری هستند که با زیرکی و بصیرت توانستند روز به روز بر اقتدار کشورمان بیفذایند.

 

 

نظری گفت: شما دانش آموزان سنتان اقتضا نمی کند ولی در دوران جنگ ۸ساله در منطقه الله اکبر باشت باید با هزار دعا و صلوات از آن منطقه عبور می کردیم.

 

در ادامه گروه سرود مدرسه شبانه روزی امام جعفر صادق(ع) با موضوع مدافعان حرم اجرا شد.

 

امام جمعه شهرستان باشت در ادامه این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمه و تبریک دهه مبارک فجر عنوان کرد: انقلاب ما در عالم انقلاب بی نظیری است .ما وقتی تاریخ را بررسی می کنیم و انقلابی که بر مبنای مبانی اسلام بوده و مردم در آن دخیل بوده اند را می بینیم.

 

وی افزود:بقیه انقلاب ها بر اساس قدرت طلبی و کمتر انقلابی بوده که مبانی انقلاب و وحیانی در آن باشد.

 

حجت الاسلام عبودی گفت: در این ۴۰سال کشور ما دچار نواقصاتی شد و این طبیعی است. مبانی ما انقلاب اسلامی و مردمی بوده و تا کنون هر موضوع بر مبنای رای و حرف مردم بوده است.

 

امام جمعه باشت تصریح کرد:هم رئیس جمهور و هم رهبر معظم انقلاب تا زمانی که رای و حرف مردم مشروعیت داشته باشد که بر مبانی اسلام باشد را می پذیرند .ما برای لحظه لحظه زندگیمان باید در قیامت به امام و شهدا پاسخگو باشیم.کم کاری و وقت تلف کردن را کنار بگذاریم.

 

خطیب جمعه باشت عنوان کرد:همه ما در قبال اسلام مسئول هستیم .هیچ کدام حق ندارد نسبت به مبانی اسلام عبور کنیم و سلیقه شخصی را تداخل دهیم.مبانی اسلام نباید زیر سوال رود .

 

وی در پایان با اشاره به قوه سه گانه گفت: باید قوه سه گانه  و همه مسئولین پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب باشند تا کشورمان پیشرفت کند .

 

 

 

 

نظرات کاربران